ראש מחלק החקירות לשעבר: "זו מגלומניות של אלשיך"

המהדורה המרכזית 3 Comment on ראש מחלק החקירות לשעבר: "זו מגלומניות של אלשיך"

ראש מחלק החקירות בלהב 433 לשעבר, עו"ד מאיר ארנפלד ב'מהדורה המרכזית': "היה בתיקי נתניהו, סימון מטרה ואחר כך ירו את החץ. הקונספציה באה לידי ביטוי בהרמת אצבע של 25 פרקליטים להגיש כתב אישום. היא התנפצה כעת בהגשת כתב האישום" על התבטאות המפכ"ל לשעבר, אלשיך: "אמירה מגלומנית, למפכ"ל לא הייתה שום השפעה"

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עו"ד מאיר ארנפלד, ראש מחלק החקירות בלהב 433 לשעבר, לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "נכשל בתיקי נתניהו הוא בקונספציה שהשתלטה על החקירה. בריצת אמוק, היה פה סימון מטרה ואחר כך ירו את החץ. הקונספציה באה לידי ביטוי בהרמת אצבע של 25 פרקליטים להגיש כתב אישום. היא התנפצה כעת בהגשת כתב האישום".

לגבי התחושה לתפירת תיקים: "אני מנסה לא לדבר מפוזיציה אבל מדובר באמירה מגלומנית של אלשיך. ההחלטה של הפרקליטות שנתניהו יתפטר לדעתי לא הייתה בשיח, לאלשייך כמפכ"ל לא יכול היה להשפיע על החקירה. האמירות שפייגלין הואשם ונדון ל-18 חודשי מאסר בשל המרדה, צריכות להיות גם על האחרים. אם זה לא יקרה, נמצא את עצמנו מחוץ לאולפנים שמישהו ייקח את העניין לידיים. יש איזשהו קו אדום".

"בהתנתקות הייתי מפקד כוח במשטרה, היו מעצרים רבים. אין שום השוואה לתגובה כלפי מה שמתרחש היום. גם היום כסניגור, הדברים ברורים שנחצה כאן קו אדום. צריך לדעתי חקירה אינטנסיבית ועניינית, בהחלטה אמיצה של היועמ"שית. אם לא היא תחטוף בג"צים על אכיפה בררנית".

"אני חושב שמי שמחזיק במושכות המדינה שהוא ראש הממשלה שזיהה ועצר את החקיקה. לא נגיע למצב שהמפכ"ל יבחר האם להקשיב לו או לבית המשפט העליון". לגבי המחאה אמר: "הכלבים נובחים והשיירה תעבור. יהיה עידון לחלק מהדברים, אבל החקיקה תעבור".

האזינו

 



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    אלשייך וטננבליט צריך להעמיד אותכם לחקירות
    חבורת מנוולים לכו לעזעאל .

  2. 1

    עד מתי רשעים יעלוזו עד מתי מחלל שם שמים