הישג להתיישבות: 4,560 יח"ד יובאו לאישור

איתי גדסי No Comments on הישג להתיישבות: 4,560 יח"ד יובאו לאישור

תכניות שמפרסמת היום מועצת התכנון העליונה מלמדות על תנופת בניה ביהודה ושומרון בהיקף נרחב של למעלה מ-4500 יחידות דיור, בהן גם בגבעת זאב וביתר. זאת בנוסף לעשרת אלפים יחידות דיור שפרסמה המועצה בעבר

צילום: שלמה גולדפרב
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תנופת הבניה בהתיישבות נמשכת. היום (ראשון) התפרסם סדר יום לכינוס מועצת התכנון העליונה ביו"ש. על הפרק תנופת בניה בהתיישבות בהיקף נרחב של 4,560 יח"ד בישובים רבים ביהודה ושומרון. התכניות שפורסמו מצטרפות לכמעט עשרת אלפים יחידות שפורסמו בכינוס הקודם של מת"ע ומעמידות את חצי השנה שמאז הקמת הממשלה בשיא של העשור האחרון בהיקפי הבנייה בהתיישבות.

התכניות רוכזו וטופלו בעבודת מטה של לשכת התכנון במינהל ושל מינהלת ההתיישבות בלשכת השר במשרד הביטחון ושר האוצר בצלאל סמוטריץ'.

כך למשל, פורסמו תכניות לבניית מאות יחידות בנווה צוף ועלי, מאות יחידות בגבעת זאב וכך גם בביתר עלית, 340 יח"ד במעלה אדומים, ברבבה 381, באלקנה 343 יח"ד, 287 באדורה ו-196 יח"ד בתלם.

שר האוצר והשר במשרד הביטחון בצלאל סמוטריץ': "תנופת הבניה ביהודה ושומרון ובכל מרחבי ארצנו נמשכת. כפי שהתחייבנו, אנו מקדמים היום בניה לעוד אלפי יח"ד חדשות ביו"ש. תושבי יו"ש מפסיקים להיות אזרחים סוג ב' וההתפתחות הטבעית ביישובים מקבלת ביטוי בבניה והתרחבות. אני מודה לראש הממשלה בנימין נתניהו ולשר הביטחון יואב גלנט על שיתוף הפעולה. אני מודה בנוסף לצוות של מינהלת ההתיישבות במשרד הביטחון וללשכת התכנון על עבודה מאומצת ומדויקת. בע"ה נמשיך לפתח את ההתיישבות ולחזק את האחיזה הישראלית בשטח".



0 תגובות