ישראל תרמה מאות אלפי ליטרים של מים לאוקראינה

שלמה ריזל No Comments on ישראל תרמה מאות אלפי ליטרים של מים לאוקראינה

תרומה ישראלית לנפגעי הפיצוץ בסכר באוקראינה: משרד החוץ ושגרירות ישראל באוקראינה תרמו מאות אלפי ליטרים של מים ולמעלה מ-10 טון של מזון לנפגעי פיצוץ הסכר נובה קחובקה שבאזור חרסון

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בעקבות הפגיעה בסכר נובה קחובקה שבאזור חרסון, שהובילה להצפות ענק ולפינוי של מאות אלפי תושבים, שר החוץ אלי כהן הנחה לספק סיוע הומניטרי לנזקקים באזור.

משרד החוץ, באמצעות מש״ב (סוכנות הסיוע הלאומית של ישראל במשרד החוץ) ושגרירות ישראל בקייב העבירו היום מאות אלפי ליטרים של מיים מינרליים ולמעלה מ-10 טון מזון לאזורים שנפגעו.

המזון ומי השתייה יחולקו על ידי ארגוני מתנדבים שעובדים עם שגרירות ישראל בקייב. הסיוע ההומניטרי נרכש באוקראינה עצמה בין היתר במטרה לקצר את זמני הגעת הציוד לנזקקים ולסייע לכלכלת אוקראינה.

שר החוץ אלי כהן: "מדינת ישראל עומדת לצדו של העם האוקראיני. במיוחד בשעה קשה זו, אנו נחלצים על מנת להגיש סיוע הומניטרי מיידי לטובת האזרחים שנפגעו בשל קריסת הסכר. אני מודה לשגרירות ישראל באוקראינה ולמש״ב, סוכנות הסיוע הבינ״ל של מדינת ישראל במשרד החוץ, על התגייסותם למשימה החשובה. ישראל תמשיך לעזור לאוקראינה ולאזרחיה, אנו רואים בכך ערך מוסרי עליון".



0 תגובות