מרפואה קונבנציונלית לטיפול אלטרנטיבי במחלה הנוראה | האזינו

עניין משפחתי No Comments on מרפואה קונבנציונלית לטיפול אלטרנטיבי במחלה הנוראה | האזינו

מהו סרטן ואיך מטפלים בו, וכיצד ניתן לטפל במחלה גם בשיטות אלטרנטיביות? | ד"ר יהודית גולובנציץ-פלינט, שעשתה את כל הדרך מעולם הרפואה הקונבנציונלית לזו האלטרנטיבית, בשיחה עם לרחל פסטג

תרופה צילום: Abed Rahim Khatib / Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הומאופתיה בטיפול במחלה הנוראה: ד"ר יהודית גולובנציץ פלינט, ד"ר לחקר הסרטן ומטפלת בהומאופתיה, שוחח עם רחל פסטג בתכנית "עניין משפחתי".

בפתח השיחה היא הרחיבה בנושא הסרטן: "התהליך הסרטני מתחיל כאשר יש לפחות שני גנים שמשויכים לקבוצת גנים מחוללי סרטן שמכונים אונקוגניים. כאשר לפחות שניים מהם עוברים תהליך גנטי שנקרא מוטציות מתחיל תהליך של סרטן. אם יש גילוי מוקדם בשלב הזה – מה טוב. בהמשך אותם תאים עוברים מוטציות וספות וגידול הופך ליותר אלים ובשלב המתקדם הם מקבלים רגליים וגרורות ועושים שמות".

"כשאני התחלתי את הדוקטורט במכון ויצמן התגלה הגן הראשון ששייך לקבוצה הזו. באותה שנה הייתה אופוריה בעולם המדע. הנה כבשנו את הסרטן", סיפרה "אבל אז פתאום נמצאו עוד ועוד והיום יודעים יותר מ-200 גנים כאלה".

"הדוקטורט שלי עסק בניסיון לברר את מנגנון הפעולה של חומרים כימיים שהיו ידועים כמחוללי סרטן וגם נגיפים מסוימים. היום למשל אנחנו יודעים על הרבה מאוד גנים כאלה".

בהמשך סיפרה: "בשלב מסוים הבנתי שייקח עוד הרבה שנים עד ש'נכבוש' את הסרטן וחיפשתי דברים אחרים והגעתי להומאופתיה. חציתי את הקווים, זה היה לא פשוט ולווה בתמיהה מהסביבה והנה אני כאן. כבר הרבה שנים מטפלת בהומאופתיה. היום אני מלווה חולי סרטן בטיפול הומאופתי וכלים נוספים".

האזינו



0 תגובות