"אני בטוח שתהיה לכם סייעתא דשמיא"

עפר גדנקן No Comments on "אני בטוח שתהיה לכם סייעתא דשמיא"

השדרה הניהולית החרדית של מכבי בירושלים נכנסו לברכה והתייעצות אצל ראש ישיבת "עטרת ישראל" וחבר מועצת גדולי התורה מרן הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי שליט"א

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הישיבה שליט"א שמע על תנופת הפיתוח של מכבי שירותי בריאות בירושלים וברך את השדרה הניהולית על פעילותם הענפה למען התושבים. "אתם ידועים בכך שעושים דברים טובים עוזרים לאנשים, ולכן אני בטוח שתהיה לכם המשך סייעתא דשמיא".

השדרה הניהולית החרדית של מכבי בירושלים, נכנסו לברכה והתייעצות אצל מרן הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי שליט"א, ראש ישיבת "עטרת ישראל" וחבר מועצת גדולי התורה. המשתתפים ציינו בפני ראש הישיבה שליט"א את ההשקעה הגדולה של המחוז בעיר ירושלים וכי לא לחינם מכבי זוכה בהובלה במספר המצטרפים בירושלים כבר שמונה שנים ברציפות. ראש הישיבה התעניין בפתיחות החדשות ושמע על תנופת הפיתוח וההתרחבות של מכבי בירושלים, הפועלת לטובת התושבים באופן שוטף.

ראש הישיבה שליט"א בירך את המשתתפים ואת השדרה הניהולית החרדית ששמם הולך לפניהם בסיוע במאור פנים לחברי מכבי תושבי העיר בהמשך סייעתא דשמיא. "אתם ידועים בכך שעושים דברים טובים עוזרים לאנשים, ולכן אני בטוח שתהיה לכם המשך סייעתא דשמיא", אמר להם ראש הישיבה בתום הצגת הסקירה על השירותים המותאמים של מכבי לאוכלוסייה המקומית.

בביקור המיוחד השתתפו ר' יצחק קליין מנהל המגזר החרדי במחוז ירושלים והשפלה, ר' זאב רייכמן מנהל מרחב מבואות ירושלים, ר' יוסי פרוינד מנהל מרכזים רפואיים רוממה ושטראוס ור' משה שלזינגר מנהל דוברות ותקשורת מגזר חרדי מכבי.

מנהל המגזר החרדי במחוז ירושלים והשפלה במכבי, ר' יצחק קליין: "הייתה לנו הזכות להתקבל אצל מרן ראש הישיבה לברכה והתייעצות. הביקור מהווה עדות לאמון הרב לו זוכה מכבי מהרבנים, כארגון בריאות מוביל הנותן מענה מקצועי בהתאמה ייעודית לכלל האוכלוסיות. אנו נמשיך לספק את המענה המיטבי לחברי מכבי עם השירותים בסטנדרטים הגבוהים ביותר".



0 תגובות