המפגין הודיע לארגון החרדי: "בזכותכם אני מפסיק להפגין"

    ישראל נח חסידים No Comments on המפגין הודיע לארגון החרדי: "בזכותכם אני מפסיק להפגין"

    "בזכותכם אפסיק להגיע להפגנות נגד החרדים" – ההודעה המפתיעה שהגיעה לארגון הסיוע החרדי ועוררה סערה

    צילום: . פלאש 90Avshalom Sassoni
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעיצומם של ימים סוערים במדינת ישראל, הודעה מפתיעה הגיעה למוקד של ארגון חלוקה חרדי לנזקקים מתושב תל אביב העלתה כי הוא מודיע על הפסקת הגעתו להפגנות נגד המגזר החרדי וזאת בזכות סיוע שקיבל בן משפחתו הנזקק "מבלי לבדוק בציציות".

    ההודעה הראתה כי למרות ההסתה הפרועה בתקשורת כנגד הציבור החרדי, תוך שימוש בשמות גנאי קשים ואנטישמיים, הרי שהיכרות אישית עם מעשי החסד של הארגונים החרדיים יכולה למוסס דעות קדומות.

    "שמי שמואל כ*" נפתחה ההודעה שהגיעה ל"חסדי יוסף" – אחד מארגוני החסד הירושלמים הוותיקים והמוכרים ביותר "בחודשים האחרונים השתתפתי כמה פעמים בהפגנות נגד המגזר החרדי כולל בבני ברק. לא אהבתי אתכם בכלל. לא מעט בגלל כתבות שגרמו לי לעצבים. ביום חמישי ביקרתי קרוב משפחה שמצבו הכלכלי הידרדר בשנים האחרונות וראיתי אצלו שוברי קנייה מתנה לחג השבועות. הוא אמר לי שפנה לכמה עמותות והיחידה שסייעה לו היא שלכם. שאלתי אותו אם הוא מכיר אתכם אישית והוא אמר שלא. הבנתי שאתם מסייעים לפונים מבלי לבדוק בציציותיו ובלי לשאול לדעותיו הפוליטיות. נדהמתי. הבנתי שהשנאה כלפיכם לא בהכרח מוצדקת ושאסור להכליל. פתאום קלטתי שכל הסיפורים על החסד של החרדים הם דבר אמיתי. יש לי עדיין חילוקי דעות אתכם אבל לא הכל זה שחור ולבן ומסתבר שלשנוא אחרים הוא דבר נורא. אני מתחרט על כך ומתחייב לא ללכת יותר להפגנות נגדכם ואשמח להכיר אתכם אישית כדי לשמוע את דעתכם בנושאים שעל הפרק".

    ההודעה שהגיעה מהמפגין:

    התל אביבי שקיבל תלושי מזון מ"חסדי יוסף" אינו היחיד. בעמותה הירושלמית הותיקה של משפחת דייטש חילקו 700 תלושי מזון לרגל שבועות, לראשונה. "לצערנו מאז החלוקה האדירה של קמחא דפסחא נוספו בקשות חדשות ורבות לקראת חג השבועות. מתוך כך החלטנו לחלק תלושים לחג ב-13 ערים ברחבי הארץ, בהתאם לבקשות ולקשר עם אגפי הרווחה.תלושים מכובדים לחג חגיגי במיוחד. הביקוש גדול מאוד, אצל כל העמותות ולא רק אצלנו וללא ספק המצב הכלכלי מורגש מאוד. שמחנו מאוד לקבל את ההודעה המרגשת. זהו בונוס על כך שסייענו ליהודי שהיה זקוק לכך".



    0 תגובות