רופא בכיר ב'הדסה': "לא להכניס פוליטיקה לבריאות"

מהדורת הבוקר 1 Comment on רופא בכיר ב'הדסה': "לא להכניס פוליטיקה לבריאות"

ד"ר יובל מרוז, מנתח בכיר בהדסה, לקאהן ב"מהדורת הבוקר": "שביתת הרופאים פסולה. אסור להכניס את הפוליטיקה למערכת הבריאות. לרופא אין אפשרות לכפות את דעתו על האחר. כמו שלטייסים אין זכות לקחת את ישראל כבת ערובה, גם לנו אסור. אני בעד זכות מחאה, אפשר להפגין, אפשר להתפקד למפלגות – אבל דעת הרופאים איננה מעל הציבור"

בית החולים הדסה עין כרם צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מחאת הרופאים | ד"ר יובל מרוז, רופא מרדים בהדסה עין כרם בראיון לבצלאל קאהן ב'מהדורת הבוקר': "מדובר בעניין שהוא לחלוטין פוליטי ורפואי. אני חושב שאסור להכניס את הפוליטיקה שלהם למערכת הבריאות. לרופא אין אפשרות לכפות את דעתו על האחר, אבל יש לנו ביד שאלטר חשוב – כמו שלטייסים אין זכות לקחת את ישראל כבת ערובה, גם לנו אסור"

"אני בעד זכות מחאה, אפשר להפגין, אפשר להתפקד למפלגות – אבל דעת הרופאים איננה מעל הציבור. אינני יכול לומר מה דעתם של כלל הרופאים. גם אם מדובר בדברים שלא קשורים לפגיעה בחיי אדם, אני סבור שהשביתה הזו פסולה. אנחנו נמשיך לעבוד ואני מקווה שההסתדרות הרפואית תתעשת ותחזור בה"

בסיכום דבריו אמר ד"ר מרוז: "אני גם חושב שחבל להפוך את ההסתדרות הרפואית לגוף פוליטי. תפקידה לדאוג לרופאים ולחולים, ולא להפוך לגוף פוליטי קיקיוני כמו ועדי עובדים שונים בישראל".

האזינו



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    הבעיה מתחילה מחוצפתו של יו"ר הר"י פרופ' ציון חגי, שכנראה זקוק להראות עצמו "נאור", משום מה, והוא כבר מכנס "דיון חירום בנושא ביטול עילת הסבירות", האיש אינו נותן דין וחשבון לעצמו, שאינו איש פרטי, אלא מדבר כמייצג ציבור רחב של רופאים, שחלק מהם, בודאי חלק גדול, אינו חושב כמוהו, או שתומך – ככל האנשים השפויים – בריפורמה, או שחושב שאסור לערב את הרפואה בנושא, וכפי שקובע האיש בראיון, וד"ר ברייר ועוד. [ברור בתכלית שיש רופאים רבים – כמו אנשי הייטק, כמו אקדמאים, שחוששים להביע תמיכה שמא חס ושלום יחשדו בהם בחוסר קידמה רח"ל].
    מה שצריך לחזור עליו שוב ושוב: מתברר שהציבור האיכותי בארץ, הוא קודם כל החרדים והדתיים, המתנחלים, וסתם יהודים של כל יום, שאינם מתפארים ב"קידמה", אבל חיים באחריות, ללא ליברליזם – שהוא מסוה להפקרות פשוטה!