קרוב ל-200 מנות דם מצילות חיים נתרמו בטלזסטון

עפר גדנקן No Comments on קרוב ל-200 מנות דם מצילות חיים נתרמו בטלזסטון

פעילות משותפת של מכבי שירותי בריאות עם 'עזר מציון'

המרכז הרפואי של מכבי בשכונת רוממה בירושלים
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מכבי שירותי בריאות ועמותת 'עזר מציון' בטלזסטון הובילו יחד פעילות חשובה של התרמת דם למען הקהילה. במהלך האירוע קיבלו התורמים והמלווים מידע על שירותי הבריאות הניתנים ביישוב על ידי מכבי ובתוכן כלל הפעילויות לקידום בריאות החברים.

מכבי שירותי בריאות בשיתוף עם עמותת 'עזר מציון' קיימו יחד ערב התרמה דם בטלזסטון. במהלך הערב נתרמו קרוב ל-200 מנות דם מצילות חיים. מנות הדם נועדו עבור מחלקת אספקת מנות דם של העמותה לטובת חולים הזקוקים להן. ערב ההתרמה נחל הצלחה מרובה ותושבים רבים, שלקחו חלק בהתרמה דיווחו על מקצועיות הצוותים.

מכבי שירותי בריאות, שהובילה את הפעילות, מקדמת יוזמות חשובות לבריאות בקהילה. במהלך ערב ההתרמה קיבלו התורמים מידע עדכני על שירותי הבריאות הניתנים ביישוב על ידי מכבי. במיוחד הושם דגש על הטבות של 'קרן מכבי'-  קרן ייחודית העוסקת בתחום הרווחה לחבריה, לרבות הטבות שונות בתחומי המימון והסיוע לטובת החברים.

ר' זאב רייכמן מנהל מרחב מבואות ירושלים במכבי: "שיתוף הפעולה עם עמותת 'עזר מציון' להצלת חיים הוא זכות גדולה ואנו גאים לקחת בה חלק.  כארגון בריאות מוביל יש לנו מחויבות לקדם ולהוביל פעילויות חשובות אלה של קידום בריאות למען הקהילה שלנו. ברצוני להודות לראש המועצה הרב יצחק רביץ שאירועי קידום בריאות בישוב חשובים לו והוא מסייע בכל הנדרש, 'ל'עזר מציון' על שיתוף הפעולה המבורך וכמובן לתושבי טלזסטון שלקחו חלק בפעילות מצילת חיים זו"



0 תגובות