עו"ד כינרת בראשי: "עיוור היה רואה את הבעייתיות"

מערכת האתר No Comments on עו"ד כינרת בראשי: "עיוור היה רואה את הבעייתיות"

ב"מהדורה המרכזית" התראיינה עו"ד כינרת בראשי על תיקי נתניהו: "יש התפוררות ראייית בכל התיקים. גם עיוור חרש היה רואה את הבעייתיות. בסופו של דבר אנחנו היחידים שמסקרים את המשפט במסגרת האולפן הפתוח ברשת. כלי התקשורת כבר לא באים, לכן אי אפשר לצחוק עלי, כי אני מבינה הכל ולא מדבררת את הפרקליטות"

צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עו"ד כינרת בראשי דיברה עם יענקל'ה פרידמן ב"מהדורה המרכזית" על סאגת תיקי נתניהו ועל מה שנראה לטענתה כהתפוררות ראייתית בכל התיקים שגובשו בידי הפרקליטות כנגד ראש הממשלה: "בפגרת פסח הציעו השופטים לצדדים במשפט נתניהו ללכת לגישור. זה לא בהכרח אומר משהו, לא יודעת שלא החלטה נחרצת. גם עיוור חרש היה רואה את הבעייתיות בתיק"

"ארי הרו יתחיל להעיד ביום שלישי. מומו פילבר נחשף לחומרים שסירבו להציג בחקירת המשטרה, ואז ההגנה הראתה את זה. זה לא היה לאיים על פילבר אלא על הרו. זה 8 שנים שהתיק מתנהל. אין תקדים לדבר כזה בעולם המערבי" סיפרה עו"ד בראשי.

"אי אפשר להגחיך אותי. בסופו של דבר אנחנו היחידים שמסקרים את המשפט במסגרת האולפן הפתוח ברשת. כלי התקשורת כבר לא באים, לכן אי אפשר לצחוק עלי, כי אני מבינה הכל ולא מדבררת את הפרקליטות. הציבור מממן אותנו, וכשאין לנו אנחנו מכניסים את היד לכיס. הכרתי את המערכת מתיקים קודמים, הסיפור הזה הוציא אותי מהשמאל. לא אידאולוגית, אבל בעד נתניהו".

האזינו



0 תגובות