דרמה: הפרקליטות תבטל הסכם 'עד מדינה' עם שלמה פילבר

חדשות קול חי No Comments on דרמה: הפרקליטות תבטל הסכם 'עד מדינה' עם שלמה פילבר

דרמה במשפט נתניהו: הפרקליטות הודיעה לעד המדינה שלמה פילבר על כוונה לבטל את הסכם עד המדינה שנערך עימו "לאחר שהונחה תשתית ראייתית המלמדת על הפרת הסכם עד המדינה מצידו". הדרמה מגיעה שנתיים אחרי שפילבר סיים את עדותו. ייערך לו שימוע לקראת העמדה לדין

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דרמה במשפט נתניהו: הפרקליטות הודיעה היום לעד המדינה במשפט נתניהו שלמה פילבר, מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר, שהם מתכוונים לבטל את ההסכם שנחתם עימו לאחר שהפר אותו.

"פרקליט מחוז מיסוי וכלכלה, יהונתן תדמור, על דעת היועצת המשפטית לממשלה ופרקליט המדינה, הודיע למר שלמה פילבר על כוונה לבטל את הסכם עד המדינה שנערך עימו", נמסר מהפרקליטות. "זאת, לאחר שהונחה בפניהם תשתית ראייתית המלמדת על הפרת הסכם עד המדינה מצידו".

פילבר כבר מסר עדות, זו לא תשתנה ולכן אין לכך השפעה ישרה על המשפט עצמו. אבל לצעד יש כמובן משמעות עבור פילבר עצמו, שהיה חשוד בפרשת 4000 ובתיק בזק הישן הייתה המלצה כבר להעמיד אותו לדין. כלומר הוא מסתבך אישית וסביר להניח שהשלב הבא יהיה כתב אישום נגדו.

פילבר עצמו, הגיב בחשבונו ברשתות החברתיות וצייץ: "אני מוכן". מנחם טוקר הגיב לו וכתב: "נתניהו עשה את זה לעצמו. היה צריך לפטר מזמן את היועצת. מהווינר של המדינה נשאר איש פחדן ולוזר".

בפרקליטות סברו שהוא מסר במשפט עדות שונה מהותית מעדותו במשטרה – על אף שבחלק הכי חשוב לפרקליטות, "פגישת ההנחיה", הוא דווקא התעקש שהיא התקיימה, ונתניהו הנחה אותו להיטיב עם בזק. מעבר לכך, עדותו אכזבה מאוד את הפרקליטות, ובסופו של דבר השופטים אף המליצו לפרקליטות לסגת מסעיף השוחד בתיק.



0 תגובות