עשרות רקטות שוגרו מעזה; שתיים נפלו בשדרות

חדשות קול חי No Comments on עשרות רקטות שוגרו מעזה; שתיים נפלו בשדרות

נפילות של רקטות בשדרות: נתין זר (25) נפצע באורח קל עד בינוני מרסיסי רקטה שנפלה בעיר שדרות. רה"מ נתניהו יקיים הערכת מצב ביטחונית בעקבות מותו של אסיר הג'יהאד האיסלמי חאדר עדנאן ששבת רעב ומת הבוקר בבית הסוהר

צילום: אלברט סאדיקוב / Flash90
20:57
27.04.24
פנחס בן זיו No Comments on תיעוד חדש מהחטופים; תקיפות בחאן יונס וחילופי אש בצפון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ארגוני הטרור ברצועת עזה משיבים אש נוכח התקפת צה"ל בתגובה לירי הטילים הבוקר ושיגרו עשרות רקטות לישראל. ירון ששון, דובר עיריית שדרות בדיווח ראשוני על שתי רקטות שנפלו בעיר. אין נפגעים בגוף. נגרם נזק למכוניות. צוותי רווחה בדרכם לזירה. יחד עם זאת דיוווח אחר מלמד על פגיעה באתר בנייה ופצוע אחד עובד זר.

כוחות המשטרה פועלים בעיר שדרות וסביבה, בעקבות ירי רקטי מכיוון רצועת עזהע. עד כה אותרו 5 זירות נפילה, 3 מהן בעיר שדרות ו 2 בישובים נוספים. כמו כן, על פי גורמי הרפואה פונו לקבלת טיפול 3 בני אדם, 2 מהם נפגעי חרדה ואחד במצב קשה.

כוחות המשטרה נמצאים בזירות, וחבלני המשטרה סורקים אחר פריטי אמצעי לחימה ונפץ במטרה לאפשר לכלל כוחות ההצלה והחירום להמשיך ולפעול בזירות.

ממשטרת ישראל, מחוז לכיש נמסר: "אנו קוראים לציבור להישמע להנחיות המשטרה ופיקוד העורף, להישאר בקרבת מרחבים מוגנים, וכן להימנע מהגעה לזירות הנפילה במטרה לאפשר לכוחות לפעול".

דובר צה"ל מוסר בהמשך לדיווח על הפעלת התרעות, זוהו 22 שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל. לוחמי ההגנה האווירית יירטו ארבעה מהשיגורים, 16 שיגורים נפלו בשטח פתוח. מסביבת ראש הממשלה נמסר כי ראש הממשלה נתניהו מקבל מהבוקר עדכונים שוטפים על המצב ממזכירו הצבאי אלוף אבי גיל. נתניהו ייכנס הערכת מצב בהמשך היום.

דוברות איחוד הצלה – האזעקות והנפילות בדרום: בדקות האחרונות התקבלו מספר קריאות במוקד איחוד הצלה על נפגעי חרדה ונפגעי גוף בשל האזעקות ונפילות הרקטות בשדרות והסביבה. בשלב זה צוותי חוסן מטפלים באם ושני ילדיה עקב חרדה. חובשים נוספים בדרכם לשתי זירות נוספות שנמסר על פגיעת רקטות.

צוות אמבולנס של איחוד הצלה מעניקים סיוע ראשוני לקשיש כבן 75 שמעד ונחבל כשהיה בדרכו למרחב המוגן. בשלב זה מצבו מוגדר קל. כמו כן: בדקות האחרונות התקבלו מספר קריאות במוקד איחוד הצלה על נפגעי חרדה ונפגעי גוף בשל האזעקות ונפילות הרקטות בשדרות והסביבה.

נחמן טובול דובר און ליין של איחוד הצלה מסר: "עקב המתיחות הביטחונית – הועלתה רמת הכוננות של צוותי הרפואה של איחוד הצלה. הצוותים הונחו להישאר קשובים לרשת הקשר של איחוד הצלה בכדי להמשיך לתת מענה מהיר ומיידי לכל מקרה חירום במידת הצורך".

במערכת הביטחון היו היום בכוננות גבוהה מחשש להסלמה רב זירתית בשל מותו הלילה של המחבל חאדר עדנאן ששבת רעב ומת בכלא, עדנאן היה בכיר בגיאהד האיסלאמי ודבר מותו גרם להתססה ברחוב הפלסטיני. הבוקר פיגוע ירי בשומרון בחסדי שמים לא היו נפגעים. בצהרים רכבו של תושב ביתר עילית הועלה באש לאחר שבקבוקי תבערה נזרקו לעברו מהכפר חוסאן.

שר הביטחון, יואב גלנט, סיים כעת עדכון מצב מיוחד יחד עם הרמטכ״ל בעקבות הירי מעזה. שר הביטחון אמר בסיום: ״כל מי שמנסה לפגוע באזרחי ישראל יצטער על כך.״



0 תגובות