ח"כ ניסים ואטורי: "האתגרים הביטחוניים כבר בקצה"

    מערכת האתר 1 Comment on ח"כ ניסים ואטורי: "האתגרים הביטחוניים כבר בקצה"

    נציג הליכוד בוועדת חוץ וביטחון, ח"כ ניסים ואטורי: "300,000 איש זה יהיה מרשים מאוד. הייתי ביום הזיכרון בבית הקברות בקריית שמונה, באו אליי אחרי הנאום ולחצו את ידי למרות שאנחנו לא מאותו מחנה פוליטי. נתניהו לא יכול לפטר את שר הביטחון בגלל שיש לנו אתגרים ביטחוניים. זה הגיע לקצה של הקצה, אנחנו בסוף של הסוף גם בגלל מחאות השמאל. אני יושב בוועדת חוץ וביטחון ואני לא יכול לחשוף מדי פרטים"

    ניסים ואטורי צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    11:35
    31.05.24
    אתר קול חי 1 Comment on הרב השיב בנחרצות כנגד ארגון 'כושרות': "לא לסמוך עליהם בכלום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ניסים ואטורי, הליכוד לאיתי גדסי ויענקל'ה פרידמן ב'מהדורת הבוקר' סוף השבוע: "ההפגנה היום חשובה מאוד. בכל מיני ערוצי תקשורת עוקצים אותנו שאנחנו מפגינים נגד עצמנו – בג"צ שולט, אנחנו מפגינים נגדו. לא נוכל להעביר את הפרוצדורה וחוקים שיבוטלו בבג"צ, מאחר שיש ח"כים שמורדים וחוששים ולא אפרט שמות. השלטון ייבחר בבחירות הבאות, מי שבעד דמוקרטיה – אין לו ממה לחשוש"

    "יום אחרי יום העצמאות אנשים עדיין מעכלים את הבשרים. גם בצפון ביקשו ממני לסדר תחבורה להפגנה, אבל הכל תפוס. 300,000 איש זה יהיה מרשים מאוד. בושה וחרפה מה שהיה בבתי הקברות. זה שפל של השפל, לא המשפחות השכולות להן מותר לדבר אלא הפוליטיקאים. הייתי בבית הקברות בקריית שמונה, באו אליי אחרי הנאום ולחצו את ידי למרות שאנחנו לא מאותו מחנה פוליטי"

    "נתניהו לא יכול לפטר את שר הביטחון בגלל שיש לנו אתגרים ביטחוניים. זה הגיע לקצה של הקצה, אנחנו בסוף של הסוף גם בגלל מחאות השמאל. אני יושב בוועדת חוץ וביטחון ואני לא יכול לחשוף מדי פרטים. לגבי חבר הפרלמנט הירדני שהבריח נשק לישראל: "גם לדיפלומטיה יש גבול. לא ניתן לפרוץ את הגבול שלנו עם כלי נשק שיופנו כנגד הילדים שלנו"

    "אבוא למירון בל"ג בעומר. יצאתי לשם יחד עם ח"כ פוגל לבדוק שהכל כשורה, שהעסק בטוח ואין נפילות. בואו בהמוניכם, המשטרה תמנן את הכניסה הבטוחה" סיכם ואטורי.

    האזינו



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      להקדים מכה למכה ואם ה לא ישמור עיר שווא שקד שומר