בחסדי שמים סוכלה הברחה של 63 אקדחים | צפו בתיעוד

    בנצי לייזרוביץ No Comments on בחסדי שמים סוכלה הברחה של 63 אקדחים | צפו בתיעוד

    יחידת מג"ן, ביחד עם ימ״ס דרום וכוחות צה״ל עצרו חשוד תושב פזורת ירוחם בשנות ה-50 לחייו, אשר ברכבו נמצאו 3 תיקים ובתוכם 63 אקדחים חדשים מסוג גלוק וזיג זאוור עם מחסניות. החשוד נתפס והועבר לחקירה

    צילום: דוברות המשטרה.
    15:15
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on ברוח חיובית: משלחת חמאס תגיע להשלמת הדיונים בקהיר | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לוחמי יחידת מג״ן של מחוז דרום ביחד עם יחידת המסתערבים מג"ב דרום וחטיבת יואב של צה"ל עצרו "על חם" חשוד בהברחת 63 אקדחים לשטחי מדינת ישראל.

    במהלך התקופה האחרונה התנהלה ביחידת מג"ן, ביחד עם ימ״ס דרום וכוחות צה״ל, חקירה סמויה אשר זכתה לכינוי "שקר החן" אודות רשת הברחת אמצעי לחימה בלתי חוקיים לשטח מדינת ישראל.

    הכוחות פעלו בסמוך לגבול במארבים ותצפיות, בשילוב מגוון אמצעים טכנולוגים, במטרה להביא לסיכול הברחות אמל"ח בלתי חוקיים, המשמשים עפ"י החשד גורמי פח"ע ופלילי לביצוע עבירות חמורות.

    הכוחות נערכו במרחב הנגב, וזיהו את החשוד נוסע באיזור הערבה הצפונית.

    לוחמי יחידת מג"ן וכח מסתערבים של מג"ב דרום בסיוע המערך האווירי של משטרת ישראל וכוחות צה״ל של אוגדה 80 בחטיבת יואב, צמצמו טווח לעבר החשוד שהחל להימלט עם רכבו בשטח. במהלך המרדף תוך חתירה למגע ונחישות הצליחו הכוחות לבצע מעצר של החשוד.

    בחיפוש ברכבו של החשוד תושב פזורת ירוחם בשנות ה-50 לחייו, נתפסו 3 תיקים ובתוכם 63 אקדחים חדשים מסוג גלוק וזיג זאוור עם מחסניות.

    החשוד הועבר לחקירה ביחידת מג"ן ביחד עם כלי הנשק שנתפסו, בהמשך היום וככל שידרש הוא יובא לדיון בבימ"ש בבקשה להאריך את מעצרו.

    במשטרה ציינו כי שילוב הכוחות והיכולות של משטרת ישראל וצה״ל הביאו לתפיסה של כמות כלי נשק גדולה, בכך נמנעה זליגה של כלי נשק לגורמים פליליים ופח"ע הפוגעים בבטחונו ושלומו של הציבור.

    קרדיט צילום: דוברות המשטרה.



    0 תגובות