מאות טונות של מזון: ב"חסדי נעמי" ו"לב נעמי" מסכמים חג גדוש פעילות

אבי יעקב No Comments on מאות טונות של מזון: ב"חסדי נעמי" ו"לב נעמי" מסכמים חג גדוש פעילות

בחסדי נעמי ובלב נעמי מסכמים חג גדוש פעילות, אחד המשתתפים בליל הסדר: "לא האמנתי שעוד אזכה אי פעם לשבת בליל סדר כזה ולהרגיש בן מלך", תגובות מחממות לב זרמו למשרדי הארגון לאחר פעילות ענפה במיוחד

8:32
28.04.24
חדשות קול חי No Comments on הכלה? צה"ל הגיב לשיגורים לעבר מירון בשני טילים בלבד

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בסיכומה של פעילות מואצת שהחלה מיד לאחר פורים, מסכמים בארגוני החסד "חסדי נעמי" ו"לב נעמי" חג עתיר עשייה באופן חסר תקדים.

נהגי המשאיות הובילו ברחבי הארץ, מאות טונות של פירות וירקות מהחקלאים ישירות לנקודות החלוקה. בנקודות החלוקה עמלו במקביל על אריזת אלפי חבילות מזון לטובת משפחות נזקקות וניצולי שואה, ומתנדבים רבים סייעו באריזת החבילות ובשינוע. "אני מבקש מכם להיות קשובים ולנסות לעזור גם לפניות שיגיעו בערב החג", ביקש הרב יוסף כהן, יו"ר "חסדי נעמי" מהצוות המסור שאכן נרתם למשימה. משפחות רבות התרגשו לקבל עד לפתח ביתן קרטונים מלאים בכל טוב, עם כל מוצרי החג ולצידם, שקיות ירקות ופירות, בשר ועופות.

במקביל, ב"לב נעמי", הקדישו מאמץ מול אנשים קשישים וניצולי שואה שמלבד המצוקה הקיומית, נלחמים בבדידות. הארגון הזמין קבוצה נכבדה של ניצולי שואה, לחוג את ליל הסדר ואת החג בבית מלון.

במלון אייל, מרשת סמארט בירושלים, עשו ככל יכולתם כדי להנעים לאורחים את החג, מתנדבי הארגון ערכו את הסדר והנעימו לניצולי השואה את החג בשירים ופיוטים אל תוך הלילה.

האווירה המרוממת גרמה לאורחים התרגשות רבה והם לא פסקו מלהודות. "לא האמנתי שעוד אזכה אי פעם לשבת בליל סדר כזה ולהרגיש בן מלך", כתב אחד מהמשתתפים בליל הסדר מיד במוצאי החג להנהלת "לב נעמי" בהודעה מרגשת.

ב"חסדי נעמי" מציינים, כי הפעילויות הברוכות מתאפשרות אודות לטוב ליבם של המוני אנשים הפותחים את ליבם ומעניקים תרומה כפי יכולתם.

 



0 תגובות