ירושלים: פועל שנפל באתר בנייה חולץ ע"י כב"ה

בנצי לייזרוביץ No Comments on ירושלים: פועל שנפל באתר בנייה חולץ ע"י כב"ה

צוותי כבאות והצלה חילצו פועל כבן 25 שנפל ונפצע באורח בינוני באתר בנייה בגבעת שאול בירושלים

צילום: כבאות והצלה לישראל-מחוז ירושלים
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היום בשעות הצהריים, התקבל דיווח במוקד 102 של כב"ה מחוז ירושלים על פועל שנפל מקומה 10 לקומה 9 באתר בנייה ברחוב רבי ישראל נג'ארה שבשכונת גבעת שאול.

צוותי חילוץ של יל"מ (יחידה לחילוצים מיוחדים) מתחנת הלאום שהוזעקו לזירה, הגיעו אל הפועל שנפצע, חיברו אותו לאמצעי חילוץ ייעודיים, ובסיוע מנוף כיבוי וחילוץ, לוחמי האש מיחידת היל"מ חילצו את הפועל והעבירו אותו להמשך טיפול של מד"א ירושלים.

רשף שי דרורי, מ"מ יל"מ ירושלים: "דווח לנו על פועל שנפל מגובה בעת שעמד על פיגום בבניין בגבעת שאול. הגענו למקום, ובתוך זמן קצר, הצלחנו לחבור אל הפועל, רתמנו אותו לאמצעי חילוץ ואלונקה יעודית, ובאמצעות מנוף גבהים של כב"ה תחנת "האומה", חילצנו אותו לטיפול רפואי".

עוד מוסיף רשף שי דרורי: "לקראת חג הפסח וריבוי המטיילים באזורנו, יחידת החילוץ המיוחד (יל"מ) של תחנת ירושלים, נערכת לכלל התרחישים, בוצעו אימונים ותרגילים יעודיים בכדי לתת מענה במתארי חילוץ אורבני או טבעי בשטח. בהזדמנות זו, אני פונה לכלל תושבי ירושלים והמבקרים בה בחג, הקפידו על בטיחות בהכנות לפסח ובנופש בטבע.
ובשמי ובשם יל"מ ירושלים ולוחמי האש. אני מאחל לכולנו, חג פסח כשר בטוח ושמח".

שלומי אטיאס ומוחמד סביח חובש איחוד הצלה מסרו: "לדברי העובדים במקום הוא נפל מגובה של כ-3 מטר בתוך אתר בניה (מהגג בקומה 10 לקומה 9) ובעקבות כך הא נחבל בראשו וגפיו. הענקנו לו סיוע ראשוני בזירה ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים שערי צדק כשבשלב זה מצבו מוגדר בינוני".



0 תגובות