יובל שטייניץ: "חוק מוות למחבלים הוא גול עצמי"

אסתי פלד No Comments on יובל שטייניץ: "חוק מוות למחבלים הוא גול עצמי"

השר לשעבר יובל שטייניץ: "חוק מוות למחבלים הוא גול עצמי של מדינת ישראל. אין שום מדינה דמוקרטית שהנהיגה או או הרחיבה את עונש המוות בחמישים השנים האחרונות"

השר יובל שטייניץ צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר לשעבר ד"ר יובל שטייניץ, שוחח הערב (ראשון) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על מאמציו לפשר בנושא הרפורמה המשפטית. "הגענו כמה שרים לשעבר מכמה קצוות. לנו כבר אין אינטרסים פוליטיים, אמרנו שאולי נצליח להגיע לעמק השווה ואחרי דיונים ביננו הגענו למתווה. הצגנו אותו לנשיא, אבל לצערי ברגע האחרון הוא סטה ממנו. חלק מההצעות שלנו עדיין בתוקף".

לדבריו "עשרים וחמש שנה כולם מסכימים שצריך רפורמה. אני מאוד מכבד את בית המשפט, אבל העובדה שבית המשפט העליון מתערב בדברים מסוימים שלא לו – אומרת שצריך לעשות שינוי. אני בעד רפורמה מקיפה אבל לא נהנה לראות את עם ישראל נקרע, גם אם הפאניקה לדעתי מוגזמת. אני בעד פשרה".

שטייניץ נשאל לדעתו על חוק עונש מוות למחבלים: "חוק מוות למחבלים הוא גול עצמי של מדינת ישראל. אין שום מדינה דמוקרטית שהנהיגה או או הרחיבה את עונש המוות בחמישים השנים האחרונות. אנחנו לא רוצים להיות מדינה שבה יש עונש מוות. זאת תהיה הצלחה גדולה לארגוני הטרור אם הם יגרמו לנו להיות דומים לסעודיה ואיראן במקום לבריטניה וצרפת".



0 תגובות