מתביישים לחייך? אתם חייבים לקרוא את זה!

עפר גדנקן No Comments on מתביישים לחייך? אתם חייבים לקרוא את זה!

הסיבות למצב פה ירוד יכולות להיות רבות ומגוונות.
החדשות הטובות הן שאף אחד לא מכריח אתכם להמשיך לסבול מהסיטואציה הלא נעימה הזו.

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אנשים רבים סובלים ממצב פה ירוד שמקשה עליהם לחייך או אפילו לנהל שיחה תמימה, מבלי לנסות להסתיר את הפה. הסיבה היא: מצב פה ושיניים לא טוב, תופעה נפוצה שכל אדם עלול לסבול ממנה.
הסיבות למצב פה ירוד יכולות להיות רבות ומגוונות, החל מתורשה וגנטיקה וכלה בגיל מתקדם שלעיתים מתאפיין בפגיעה בשיניים.

החדשות הטובות הן שאף אחד לא מכריח אתכם להמשיך לסבול מהסיטואציה הלא נעימה הזו. הרפואה התקדמה והטכנולוגיה של היום פותחת בפניכם אפשרות לשקם את הפה בצורה יסודית, להחזיר את הברק וליהנות מפה מלא שיניים מסודרות וצחורות.

רוצים לדעת איך עושים את זה? הכירו את טיפולי שיקום הפה של רשת מרפאות השיניים 'בינת השן' – תהליך שבסופו לא תוכלו להפסיק לחייך. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת לפני הצעד הראשון בדרך לחיוך המושלם.

שיקום יסודי ב- 360 מעלות

אז מה זה בעצם שיקום הפה?
שיקום הפה מאגד תחתיו הליכים דנטליים רבים ומגוונים, ביניהם ניתן למנות שחזורי שיניים, הרכבה של שחזורים שונים כגון גשרים זמניים, גשרים קבועים, תותבות וכתרים שונים, תותבות על שתלים מוברגים, גשרים על השתלים, שתלים, טיפולי שורש, חידוש טיפולי שורש, ציפויי חרסינה, כתרי זירקוניה, סידור עצמות ורקמת החניכיים, טיפולים אסתטיים, עקירות, שיניים תותבות, שיניים תותבות על גבי שתלים מכל הסוגים, הלבנת והבהרת שיניים ועוד.

איך אני אדע איזה טיפול אני צריך?
שיקום פה ב'בינת השן' מתחיל בתכנון תוכנית טיפול מפורטת ומותאמת אישית בצורה מדויקת. את התוכנית בונים צוות המומחים של בינת השן כאשר כל תוכנית מתבססת הן על מצבן של השיניים והחניכיים והן על המצב הבריאותי הכללי של המטופל. התהליכים הספציפיים ומשך הטיפול נקבעים אף הם מראש, על פי הבדיקות המקדימות שמבצע רופא השיניים, ביניהם: צילומים וסריקות, זיהוי של סדקים, עששת ובעיות בשורשי השיניים והחניכיים.
הכל כדי ליצור את התוצאה המושלמת והאסתטית ביותר.

אם אני קצת חושש מטיפולי שיניים

הפחד מטיפולי שיניים הוא די נפוץ ולעיתים גם מהווה גורם משמעותי בהזנחת הפה והשיניים. אך עם עשרות שנות ניסיון ואלפי מטופלים מחייכים, הצוות של בינת השן יודע להעניק ביטחון מלא ורוגע נפשי לכל אורך התהליך. כולל ייעוץ ואוזן קשבת לכל שאלה, ספק או חשש.
אז די לסבול. זה הזמן לקחת החלטה ולשפר את איכות החיים בטלפון אחד שיחזיר לכם את הצבע ללחיים ואת החיוך לפנים. התקשרו עכשיו: *4970 או 025022121 וקבעו פגישת ייעוץ עם הצוות שלנו, אתם עוד תודו לנו בפה מלא



0 תגובות