ח"כ גוטליב: "חיות לא תפסול את הרפורמה"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ גוטליב: "חיות לא תפסול את הרפורמה"

    ח"כ טלי גוטליב במהדורת סוף השבוע: "חיות לא תפסול את הרפורמה. מוסכם על ידי כולם, גם הנשיא הרצוג אמר, שבית המשפט לא יכול להתערב בחוקי יסוד"

    צילום: Lior Mizrahi/FLASH90
    23:39
    09.05.24
    קובי פינקלר No Comments on דובר צה"ל: תבוטל הילולת הרשב"י במירון בל"ג בעומר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ טלי גוטליב מהליכוד, משוכנעת כי בית המשפט העליון לא יפסול את הרפורמה המשפטית. "ברגע שאתה קובע שבית המשפט לא יכול להתערב בחוקי יסוד, זה סותם את הגולל", טענה גוטליב בראיון למהדורת סוף השבוע (חמישי) עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן.

    גוטליב התייחסה למחאות ברחבי הארץ: "זה לא קשור לרפורמה. זה מאבק של שמאל וימין. מה נדמה לכם? שאתם יכולים למנוע מראש הממשלה לטוס לחו"ל. הם משלמים מאות שקלים לנהגים שמגיעים לתוך נתב"ג. מה יקרה אם נגיע להבנות והכל יגמר, מה יהיה אז התירוץ שלהם לחרב את המדינה?"

    לגבי המימון אמרה: "זכותה של מדינה לדעת על כספים זרים שמגיעים אליה. הייתי רוצה לדעת מי עומד מאחורי עמותות מסוימות. אתם יודעים שאתר וואלה היה ממומן בין השאר על ידי ממשלת אובמה?! אתם קולטים מי מתווה פה דרך?"

    על ראש הממשלה לשעבר אמרה: "ברק צריך לשבת מאחורי סורג ובריח. הוא מסית לאי ציות לפקודה צהלית. זה עבירה חמורה מסוג פשע".

    גוטליב תקפה את כלי התקשורת: "המדינה שלנו נשלטת ע"י אמצעי תעמולה. מי ששוטף את המוח של האזרחים זה הם. אין לנו שליטה בהם. אני מתראיינת ומשקיעה המון זמן בכל חזית ואני משלמת מחירים אישיים על כך שאני מביעה את רצונו של העם למשול".

    לדבריה "חוקקנו את חוק החמץ בגלל בג"ץ, שחתר תחת הסטטוס קוו שמאפשר את קיומנו המכבד פה יחד של דתיים וחילונים".

    על הסרבנות: "מעולם לא הייתה סרבנות, לא בהתנתקות ולא באוסלו. אתם לא שואלים את עצמכם לאיפה נעלמה אסתר חיות? לסכסך ולהפחיד בניגוד לכללי האתיקה לשופטים – היא ידעה טוב מאוד".

    עם זאת, התעקשה גוטליב כי "חיות לא תפסול את הרפורמה. מוסכם על ידי כולם, גם הנשיא הרצוג אמר, שבית המשפט לא יכול להתערב בחוקי יסוד ואנחנו מעבירים את הרפורמה במסגרת חוק יסוד השפיטה. ברגע שאתה קובע שבית המשפט לא יכול להתערב בחוקי יסוד, זה סותם את הגולל. פסקת ההתגברות כבר קשורה לחוקים רגילים, לא לחוקי יסוד".



    0 תגובות