ראש המועצה החרדית הגיב בתקיפות: "טרור ליברלי"

אבי יעקב 2 Comment on ראש המועצה החרדית הגיב בתקיפות: "טרור ליברלי"

בתגובה לניסיון מצד עמותה חילונית לטרפד קיום אירועים בהפרדה בקרית יערים, הגיב ראש המועצה: "אתם אנשים חשוכים ופרימיטיבים. הטרור הליברלי שאתם מפעילים לא ירשים אותנו"

יצחק רביץ
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עמותת "ישראל חופשית" דרשה ממועצת קרית יערים לקבל מידע אודות אירועים הנערכים בשטחה בהפרדה ומתוקצבים על ידי המועצה ואת סך התקציבים שהועברו לאותם אירועים.

ראש המועצה, יצחק רביץ בחר להגיב להם בתקיפות: "קיבלנו את מכתבכם הפטרוני בו אתם מנסים לכפות עלינו אורח חיים חילוני בניגוד לאמונתנו", פתח רביץ. "לצערנו, אתם אנשים חשוכים ופרימיטיבים המחזיקים בתפיסות עולם מיושנות ולדעתכם אתם רשאים לכפות על אחרים אורח חיים. הישוב קרית יערים הוא ישוב ש-100% מתושביו הינם חרדים, האירועים בישוב מתקיימים בהפרדה מוחלטת וכזה ימשך גם בעתיד".

רביץ הוסיף והדגיש: "הטרור הליברלי שאתם מפעילים לא ירשים אותנו, אנו דבוקים באמונתנו ונמשיך לקיים את מצוות התורה ללא חשש ופחד. אנו גאים באורח החיים השמרני שלנו ובכך שאנו מקיימים את צווי ה'. לא יעזור לכם ניסיונות ההפחדה שלכם. וברוח הימים נציין: "לא נכרע ולא נשתחווה" נמשיך בעוז ובגאון לשמור את דרך התורה".

לסיום ציטט ראש המועצה את דברי ראש הממשלה נתניהו בנאומו בכנסת, בשבוע שעבר: "קם כאן דור חדש של ישראלים שלא מפחד. קם כאן דור חדש שלא מתרשם ממפגני הצביעות שלכם. הדור הזה נחוש להיאבק על הערכים שחשובים לו. ועל מקומו בהנהגת המדינה הדור הזה גאה במי שהוא ואני גאה בו. הר הזה זקף את קימתו, והוא לא ישלים יותר עם פטרונות והדרה".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    דיברתי עם חברה, עו"ד, על הרפורמה ועל האיסור לקיים הופעות בהפרדה. היא הסבירה שהחוק לשוויון לא כולל שוויון בתרבות, ושההיסטוריה מוכיחה ש'הדרות' כאלה רק הולכות ומתדרדרות [מאוד נוח לתלות טענות מופרכות בהוכחות ההיסטוריה]. רק אז תפסתי עד כמה תהום פעורה בין ההשקפות….