יו"ר ועדת החוקה לשעבר: "הכאוס משרת את לפיד"

דיבור יהודי 3 Comment on יו"ר ועדת החוקה לשעבר: "הכאוס משרת את לפיד"

ויו"ר ועדת החוקה לשעבר, ניסן סלומינסקי בשיחה עם 'קול חי': "הרצון להידברות קיים בימין, הבעיה היא בצד השני. המטרה המרכזית של לפיד, שבעצמו היה בעד רוב החוקים האלה בעבר, זה להפיל את השלטון ולכן טוב להם הבלאגן וחוסר ההסכמה"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חבר הכנסת ויו"ר ועדת החוקה לשעבר, ניסן סלומינסקי שוחח היום (ראשון) עם הרב נחמיה רוטנברג ב"דיבור יהודי" על הרפורמה המשפטית. "לא עשיתי רפורמות מהסוג הזה כי לא היה לזה זיכוי", סיפר. "בכל ממשלות נתניהו היה נדבך אחד שהיה יותר מתון. גנץ, לפיד, או מישהו אחר ולא הייתה לו יכולת לעשות שינויים ולכן למרות שהייתה לנו את ועדת חוקה ומשרד המשפטים…. ניסינו לעשות שינויים. לא היה קל והיינו צריכים לעשות פשרות. הצלחנו למנות כמה שופטים שמרנים ודתיים".

הוא התייחס לניסיונו לחוקק את חוק היועמ"ש: "אין שום חוק שמסדיר את תפקיד היועמ"ש וכל מעמדו העוצמתי נקבע על ידי בית המשפט העליון. בית המשפט קבע שהממשלה מחוייבת לסור לפיו".

לדברי סלומינסקי: "הרצון להידברות קיים בימין, הבעיה היא בצד השני. המטרה המרכזית של לפיד, שבעצמו היה בעד רוב החוקים האלה בעבר, זה להפיל את השלטון ולכן טוב להם הבלאגן וחוסר ההסכמה".



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    הח״כ לשעבר שנמוג אל דמדומי הזמן חושב ששכחנו את נסיבות ״היעלמותו״: עדויות על הטרדות אובססיביות כדפוס פעולה. האיש שמפלגתו תומכת ב״פסגת התגברות״ על עשרת הדיברות: לא תגנוב! לא תחמוד! לא תענה ברעך עד שקר! ואידך- זיל גמור.

  2. 2

    צבוע הברוכי קרא הזה.. בגלל שילדי פאלי הי"ד הם קרובי משפחתך כאב לך.. זה מה שעושה מחנה השמאל אליו אתה בגאווה משתייך.. צביעות. הילדים הטהורים הללו מצטרפים למיליון וחצי ילדים יהודים אשר נרצחו באכזריות בזמן השואה. רק בשם יהדותם..

  3. 1

    הממשלה תביא את הגאולה של מערכת המשפט!