סוער בגילה: "דורשים פיתרון זמני למאות הבנות"

אסתי פלד No Comments on סוער בגילה: "דורשים פיתרון זמני למאות הבנות"

בראיון לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" אמר תושב גילה אברהם באום: "יש בגילה כשבע מאות- שמונה מאות משפחות חרדיות ויש לנו כשלוש מאות בנות שנוסעות מידי יום לבית יעקב בשכונת בית וגן מאחר שאין לנו בית ספר בשכונה. שנת הלימודים הקרובה היא בעוד חצי שנה, יש מספיק פיתרונות לכך. משום מה בעיריית ירושלים, לא סופרים אותנו".

עיריית ירושלים בכיכר ספרא צילום: ויקיפדיה
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אברהם באום, תושב שכונת גילה לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "יש בגילה כשבע מאות- שמונה מאות משפחות חרדיות ויש לנו כשלוש מאות בנות שנוסעות מידי יום לבית יעקב בשכונת בית וגן מאחר שאין לנו בית ספר בשכונה. שנת הלימודים הקרובה היא בעוד חצי שנה, יש מספיק פיתרונות לכך". באום טען כי משיום מה בעיריית ירושלים, וראש העיר משה ליאון לתחושתו: "לא סופר אותנו". לדבריו כבר בשנה הבאה תצטרפנה עוד כמאה בנות נוספות, למה שיהפוך לכארבע מאות בנות.

דגל התורה לטענת המרואיין מתייצבת לצד הקהילה בשכונת גילה, אך ראש העיר תוקע את העניין הזה. "העירייה התחייבה עבורינו  לפיתרון ארוך טווח, אבל הוא כולל שנים של פרסום, תכנות, אדריכלות ובנייה ממושכת אך בינתיים יש המון בנות שנוסעות מדי יום, ויש לכך המון השלכות. החינוך הוא ציפור נפשינו ואם נצטרך נשבית את הלימודים ונגיע מדי יום לכיכר ספרא עד שנקבל פיתרונות זמניים עבור הבנות שלנו".

פנינו לעיריית ירושלים אך טרם נמסרה תגובה

האזינו לראיון המלא:



0 תגובות