מחבלים השליכו בקבוקי תבערה לבניין מגורים ונעצרו

    בנצי לייזרוביץ No Comments on מחבלים השליכו בקבוקי תבערה לבניין מגורים ונעצרו

    מחבלים ערבים יידו בקבוקי תבערה לעבר בניין מגורים יהודי ממניע לאומני ונעצרו ע״י השוטרים: בתום חקירה בימ״ר ירושלים הוגשה היום הצהרת תובע נגד החשודים ובימים הקרובים צפוי נגדם כתב אישום

    צילום: דוברות המשטרה
    10:53
    26.04.24
    הרב אהרן לוי No Comments on ההבטחה השניה מתגשמת מול עינינו \\ הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מוקדם יותר החודש יידו חשודים בקבוקי תבערה לעבר בניין מגורים בשכונת אבו-טור בירושלים. לאחר המעשה החשודים נמלטו מהמקום, וכתוצאה ממנו לא היו נפגעים בגוף, אולם נגרם נזק לרכוש.

    בעקבות המקרה נפתחה חקירה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים. לאחר שחוקרי המשטרה ביצעו מגוון פעולות חקירה וחשפו את זהות החשודים במעשה, לפני שבוע וחצי בלשי ימ״ר ירושלים ביחד עם לוחמי מג״ב עצרו שלושה חשודים במעורבות במעשה.

    מהחקירה במחוז ירושלים עולה כי המעשה בוצע ממניע לאומני. מעצרם של החשודים, 15 תושבי האזור, הוארך מעת לעת בבימ״ש. היום עם השלמת החקירה וגיבוש תשתית ראייתית, הוגשה נגד החשודים הצהרת תובע בבימ״ש לקראת כתב אישום שצפוי בימים הקרובים, ומעצרם הוארך עד לתאריך 26.1.

    בצד המאמץ החקירתי והמבצעי ללכוד ולהעמיד לדין את המעורבים, בחודשים האחרונים תוגברה הפעילות המשטרתית באזור. בנוסף לאחרונה התקיימה פגישה של מפקד תחנת עוז במחוז ירושלים סנ״צ אבי ביטון עם התושבים (דיירי הבניין), במסגרתה מפקד התחנה עידכן אותם בדבר פעילות המשטרה המוגברת באזור לשמירת ביטחונם, זאת לצד הפעולות והמאמצים הרבים למעצר החשודים והבאתם לדין.

    מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך להיאבק, לעצור, לחקור ולפעול למצות את הדין עם מפגעים, מפרי סדר ופורעי חוק אלימים שינסו לפגוע בשלומם ובביטחונם של תושבי האזור".



    0 תגובות