ערוץ 14 נקנס, וזו התגובה: "דברי תורה בפריים טיים"

נתי קאליש 1 Comment on ערוץ 14 נקנס, וזו התגובה: "דברי תורה בפריים טיים"

ערוץ 14 סירב לשלב תוכן רפורמי ונקנס. רבנים מהציונות הדתית התרעמו והקימו קרן למימון פרסומות בעלי אופי תורני ותשמישי קדושה. "הם קונסים – אנחנו מפרסמים". השלב הבא: פריים טיים – ערוצי 12 ו-13

ערוץ 14 צילום: עכשיו 14
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שופט בית משפט השלום בירושלים אלעד לנג פסק בשבוע שעבר כי ערוץ 14 ישלם למעלה מ-150 אלף שקלים למרכז הרפורמי לדת ומדינה, בית המשפט קיבל את טענת התובעים שעתרו לבית המשפט וטענו כי הערוץ מדיר תכנים רפורמים מהצופים ובכך עובר הערוץ על אפליה ואי מתן שירותים.

אלא שכעת מסתבר יש מי שמתייצב לימין הערוץ. קבוצת רבנים מהציונות הדתית ובראשם הרב דרור אריה ממובילי המאבק לזהות יהודית הודיעו כי הם מקימים קרן ייעודית שתעניק סיוע כספי לבעלי עסקים קטנים או מפרסמים המציעים דברי קודש שאין ביכולתם לממן פרסומות באופן עצמאי וכספי הקרן החדשה יוקצו סבסוד פרסומות עבורם.

ראשי הקרן החדשה מצהירים כי בשלב הראשון צפי הוא לגייס כ-150 אלף שקלים במימון המונים, בדיוק את אותו הסכום אותו הפסיד ערוץ 14 בעקבות עמידה על עקרונותיו, ובהמשך צפויה הקרן לגדול ולאפשר לעוד ועוד אנשים המתפרנסים משיווק והפצת דברי קודש גם במשבצות נוספות ברחבי הטלוויזיה והמדיה.

הרב דרור אריה מיוזמי המהלך: "אנחנו רואים כאן התערבות בוטה של בית המשפט בחופש הדת, בית המשפט למעשה מכריח את הערוץ לשדר תכנים רפורמים וקונסרבטיבים שפוגעים בצופים, צופי ערוץ 14 מאופיינים כקהל מסורתי אורתודוכסי והצפת תכנים רפורמים שהוא זרם שחותר נגד היהדות ומנסה בכל דרך לפגוע בצביון של העם היהודי ובמורשת ובמסורת שנשמרו דורי דורות במשך אלפי שנים פוגע בהם"



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    זה עוד אחת מהסיבות שהדתיים רואים שבית המשפט 0מאלני