החשוד נעצר בעליה למטוס; סוכלה הברחת 20 נשקים

בנצי לייזרוביץ No Comments on החשוד נעצר בעליה למטוס; סוכלה הברחת 20 נשקים

שוטרי המחוז הצפוני יחד עם כוחות צה״ל עצרו חשודים בהברחת אמל״ח מגבול לבנון. חשוד נוסף נעצר בעליה למטוס בנתב"ג לפני המראה על ידי שוטרי היחידה המיוחדת של מרחב נתב״ג

צילום: דוברות המשטרה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תושב טובא זנגריא נתפס רגע לפני העליה למטוס בנתב״ג בדרכו לטורקיה, בחשד ליבוא נשקים חצי שעה לאחר סיכול הברחה של 20 אקדחים מגבול לבנון.

בתום פעילות משותפת של כוחות צה"ל ומשטרת מחוז צפון – תצפיות מיחידת האיסוף הקרבי במרחב אוגדה 91 של צה"ל בשיתוף יחידת הגבולות של ימ״ר משטרת מחוז צפון, סוכלה לפנות בוקר הברחה של 20 אקדחים מגבול הצפון.

4 חשודים, כולם תושבי הכפר טובא זנגריה נעצרו כש-2 מהם בסמוך לגדר גבול לבנון וחשוד נוסף נעצר לאחר מרדף ברכב מילוט. החשוד הרביעי שעל פי החשד יזם וניהל את ההברחה נלכד על ידי שוטרי יחידת 747 של מרחב נתב"ג בזמן שהיה על מטוס, דקות לפני שהמריא לטורקיה.

מפקד מחוז צפון ניצב שוקי תחאוכה: "אני מודה למפקד הפיקוד צפון, האלוף אורי גורדין על שיתוף פעולה יוצא הדופן וההרתמות שלו למלחמה בסוחרי הנשק המבריחים את הכלים דרך הגבולות. אין ספק שהנשקים האיכותיים והחדשים הללו, אם היו מגיעים לרחובות – היו יורים. בפעילות המשותפת שלנו עם צה״ל, בוודאות הצלנו חיים של חפים מפשע".



0 תגובות