המו"מ הקואליציוני: נחתם הסכם עם "יהדות התורה"

איתי גדסי ואבי רבינא No Comments on המו"מ הקואליציוני: נחתם הסכם עם "יהדות התורה"

התקדמות במו״מ להקמת ממשלת ימין: הושגה הסכמה וחתימה על תפקידים עם יהדות התורה ומחר תתקיים פגישה על הנושאים העקרוניים. גפני – יו"ר ועדת כספים. גולדקנופף – שר השיכון. מקלב – סגן שר ויחזיק בתיק פיתוח ותחבורה חרדית. מאיר פרוש – שר ירושלים ומסורת. יעקב אשר יו"ר ועדת פנים. אייכלר יו"ר ועדת עבודה ורווחה. פינדרוס יו"ר ועדת פניות ציבור. טסלר סגן שר הרווחה

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

התקדמות של ממש לקראת הקמת ממשלת הימין: יהדות התורה והליכוד חתמו הערב על הסכם קואליציוני הכולל לפי שעה רק את חלוקת התפקידים למפלגה. מסיעת "יהדות התורה" נמסר כי כיוון שהיה צריך לבקש ארכה מהנשיא, חתמנו כעת על כך שנושא התפקידים נסגר, ומחר תהיה ישיבה על הנושאים העקרוניים.

לפי ההסכם שנחתם, חבר הכנסת משה גפני יכהן כיו"ר ועדת כספים. יצחק גולדקנופף ימונה לשר השיכון. אורי מקלב – סגן שר במשרד ראש הממשלה ויחזיק בתיק הפיתוח החרדי והתחבורה החרדית זאת במקביל גם לתפקידו כסגן שר במשרד התחבורה.

עוד במינויים: ח"כ מאיר פרוש ימונה לשר ירושלים ומסורת, יעקב אשר יהיה  יו"ר ועדת הפנים, ישראל אייכלר ימונה ליו"ר ועדת עבודה ורווחה, יצחק פינדרוס ישמש כיו"ר ועדת פניות ציבור ויעקב טסלר יהיה סגן שר הרווחה.



0 תגובות