"יש פה מחדל חמור, המשטרה צריכה לעשות חשבון נפש"

    אסתי פלד 2 Comment on "יש פה מחדל חמור, המשטרה צריכה לעשות חשבון נפש"

    האלימות המשטרתית נגד בחור מוגבל | גיטה מ'עלי שיח' ל'קול חי': "הוא דיבר על אקדח שיצאו ממנו חוטים, יש לו תפרים בראש. יש לו דימומים בידיים מהאזיקים". יוסי, עד ראייה: "זה היה מאוד מוזר. הוא היה נראה תשוש, חבול, מסכן. המדריכים היו צריכים ממש להוליך אותו"

    צילום: פלאש90
    10:53
    26.04.24
    הרב אהרן לוי No Comments on ההבטחה השניה מתגשמת מול עינינו \\ הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האלימות המשטרתית כנגד נער בעל צרכים מיוחדים: גיטה, מנהלת בארגון 'עלי שיח' שוחחה עם הרב משה בן לולו בתכנית 'הפוך על הפוך'. "הבחור שלנו, בן 35 עם מוגבלות נסע באוטובוס ונער בן 15 נבהל ממנו, כך לדברי המשטרה והוא (הנער) הזמין משטרה, הם ביקשו ממנו להזדהות והוא נכנס לחרדה. הוא לא ענה ואז אמרו לו אתה עצור, אבל הוא לא מבין כלום. הוא התנגד למעצר, אולי הוא העיף ידיים, ואז אוזקים אותו בכוח ונתונים לו מכות. הוא דיבר על אקדח שיצאו ממנו חוטים, יש לו תפרים בראש. יש לו דימומים בידיים מהאזיקים. הבנו שהוא עבר שבת לא פשוטה בבית החולים".

    תגובות רבות לחשיפת 'קול חי'; "מקרה חמור; נטפל ביד קשה"

    "אנחנו לא ידענו מה קורה", היא המשיכה, "צוות שלנו הגיע למגרש הרוסים לבדוק מה קרה. רק אמרו שהוא תקף שוטרים וזה מקרה חמור. זה ביום שישי ב-1 וחצי בצהריים. חברי הכנסת פרוש ומקלב ניסו לעזור. מפקד המחוז אמר שהולכים לשחרר אותו אבל בינתיים לקחו אותו לבית חולים ובמשטרה לא אמרו לנו לאיזה בית חולים. הצוות שלנו הגיע שוב למגרש ובסוף הסכימו לשחרר את המידע שהוא בהדסה עין כרם. חיכינו למוצאי שבת להבין מה קורה ואומרם לנו שברגע שיהיה אפשר הוא יובא להארכת מעצר".

    "הוא אומר שנתנו לו מכות בראש, שמו לא משהו בפה. כנראה גז פלפל. 'לא יודע מה הם רוצים ממני'. זו התגובה שלו".

    עוד סיפרה: "התייצבנו בהארכת המעצר ואנחנו שומעים את השוטר מקריא את הטענות ואומרים לעצמנו איזו טיפשות. נער צעיר נבהל ממנו, הוא הזמין שוטר, השוטר מבקש ממנו שיזדהה. הבחור שלנו חשב שהשוטר בא לתת לו מכות וזה מה שהיה. הבחור לא הגיע להארכת מעצר כי הם אמרו שהוא מתנגד. הוא לא מבין את הסיטואציה ולכן החליטו שהוא מסוכן לציבור. אחרי זה הבחור אמר ברגע שאמרו לי שאני משוחרר נרגעתי. הרכז ביקש 'רק תתנו לי לפגוש אותו. אני מכיר אותו'".

    לדבריה: "יש פה מחדל חמור. המשטרה צריכה לעשות חשבון נפש".

    יוסי, עד ראייה סיפר: "ראינו מי שמדובר בבחור שלא נורמטיבי, משהו שרואים עליו ושאלנו את עצמנו למה הוא עצור. זה היה מאוד מוזר. הוא היה נראה תשוש, חבול, מסכן. המדריכים היו צריכים ממש להוליך אותו. הוא יצא כולו מבולבל והסתכל לכל הכיוונים. היה נראה שהוא עדיין לא עיכל מה היה איתו. לא נראה שביום יום הוא יכול ללכת לבד. הם הוליכו אותו יד ביד".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מתאר לעצמינו שהיה ערבי אפילו פלסטיני במקום חרדי כל השמאל היה קם על רגליו האחריות והיו טובעים להשהות לאלתר אותם שוטרים מלווה בעוד קנסות אבל כעת זה רק בחור חרדי כמעט ולא שומעים מהם שום דרישה מעשית נגד השוטרים או להקים מח'ש עם שיניים ולא הכח'ש שקיים היום הצביעות של השמאל לא יודעת גבול למי שעדיין לא שם לב

    2. 1

      רבקה למה מחש לא עושים כלום ?
      למה לא חוקרים את השוטר ?
      מה הם עוורים?
      זה לא נורמלי זה לא פעם ראשונה שהם פוגעים באנשים מיוחדים
      פשוט בושה וחרפה