חנוכה ב'הצורפים': המבצע הכי גדול של השנה

אבי יעקב No Comments on חנוכה ב'הצורפים': המבצע הכי גדול של השנה

הצורפים נערכים לחנוכה, ועכשיו במבצע הכי גדול של השנה, בלאק-פריידיי משתלם במיוחד: 30%-45% הנחה על מגוון ענק של פריטי כסף מעוצבים!

צילום: David Cohen/Flash90
22:21
30.04.24
צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הצורפים, מותג היודאיקה וכלי הכסף המוביל, מלווה אתכם כבר יותר מ-70 שנה בשבתות, חגים ומועדים, ובפרט בחנוכה – החנוכיות המעוצבות מבית הצורפים מהוות חלק בלתי נפרד מחגיגות החנוכה של אינספור משפחות יהודיות ברחבי העולם מדי שנה.

כמותג בינלאומי, הצורפים מובילה בעולם בייצור חנוכיות מזה 5 עשורים, ומייצרת מדי שנה כ-150 דגמי חנוכיות, מתוכם 20 דגמים חדשים. ייצור חנוכיות במלאכת יד, כידוע, הוא תהליך מורכב וארוך הנמשך על פני שנה – החל משלב העיצוב, הפיתוח והייצור, דרך מלאכת ההרכבה ועד ההגעה לחנות. כמו כל פרטי הצורפים גם החנוכיות מעוצבות בעיצובים מקוריים וייחודיים ובאיכות המוקפדת ביותר.

רשת הצורפים הינה היחידה שמוכרת ישירות מהיצרן לצרכן ללא דמי תיווך בכדי לאפשר לקהל לקוחותיה בכל העולם ליהנות מהמבחר והאיכות הגבוהים ביותר ובמחירים נגישים. וגם השנה לקראת חנוכה, נערכו ברשת הצורפים עם קולקציית חנוכיות מרהיבה הכוללת מבחר דגמים בסגנונות שונים שיוסיפו לאור החנוכה בקרב המשפחה.

בין הפריטים החדשים ניתן למצוא את חנוכיית קרלוס – חנוכיית קיר חדשה ובולטת ביופייה המשתייכת לקולקציית קרלוס האקסלוסיבית, שעוצבה בקונספט מרגש במיוחד המדמה את מאורות השמים, השמש והירח השומרים על העם היהודי לדורותיו.

חנוכייה נוספת בקולקציית חנוכה היא חנוכיית מוזס – המעוצבת עם זרועות בהשראת הצומח, כמו ענפים הצומחים מגזע עץ שעוצב בבית המלאכה האיטלקי של הצורפים.

כל דגמי החנוכיות המרהיבות של הצורפים מחכות לכם בחנויות הרשת ובאתר, ועכשיו במבצע בלאק-פריידי משתלם במיוחד שלא תרצו לפספס:  30%-45%  הנחה על מגוון ענק של פריטים מעוצבים! המבצע בתוקף עד ג' בכסלו, 27.11.22.

יעקב מרדינגר, צורף אמן ובעלי הצורפים מציין: "זו זכות גדולה עבורי בכל שנה מחדש להנגיש את העיצובים הנחשקים של הצורפים לקהל הרחב, כך שעוד ועוד משפחות יוכלו להדליק את נרות החנוכה בחנוכייה מהודרת מבית הצורפים, במחירי מבצע נגישים ומשתלמים במיוחד."

גם החנוכיות, כמו כל מוצרי הצורפים, מצוידות בתעודת הערכה מקורית ISI המעידה על איכות ואותנטיות הפריטים. על מנת לשמר את איכות וברק הפריטים באופן המיטבי, הצורפים מציעה פיתוח בלעדי – ציפוי (HSP) Hazorfim Silver Protect – שכבת הגנה למניעת השחרה, המעניק הגנה מלאה לכלי הכסף  שלכם לאורך שנים, ניתן להזמין שירות זה גם לפריטי הצורפים שנרכשו בעבר.

 

סייל בלאק-פריידיי מתקיים בין התאריכים כ"ו בחשוון-ג' בכסלו, 20-27.11.22 או עד גמר המלאי, המוקדם מביניהם, לחברי מועדון ולמצטרפים חדשים, ללא כפל מבצעים.

 

לפרטים נוספים ניתן לפנות למוקד הצורפים: 072-3700368, באתר האונליין  www.hazorfim.co.il , או בסניפי הרשת בירושלים, בני ברק, תל אביב, רעננה, כפר דניאל, חיפה ונתב"ג.

 

 

 



0 תגובות