ביטן נגד נתניהו: "הוא עבר את הגבול"

נתי קאליש No Comments on ביטן נגד נתניהו: "הוא עבר את הגבול"

עם התקדמות המגעים בין הליכוד לשותפות הקואליציוניות, מתחילה להישמע ביקורת בליכוד על המהלכים של נתניהו. ח"כ דוד ביטן אמר הבוקר בריאיון ל 103fm כי: "רק בנושא של הקמת הממשלה לא נפריע. אחר כך לא כל החלטה של נתניהו נקבל אותה כמובן מאליו"

צילום: Miriam Alster/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המגעים בין הליכוד לשותפות הקואליציוניות ש"ס והציונות הדתית רשמו התקדמות ממשית בלילה האחרון, לאחר שהוסכם כי סמוטריץ' יכהן במשרד האוצר ויקבל שר במשרד הביטחון, ודרעי ימונה למ"מ ראש הממשלה ויקבל חבילת פיצויים נרחבת.

ב'יהדות התורה' זעמו על הפרסומים אודות התיקים שהליכוד מחלק לציונות הדתית ולש"ס, לטענת גורמים במפלגה: "זה חסר כל פרופורציה להצעות ליהדות התורה. אנחנו דורשים שנושאי התפקידים ייסגרו בישיבה משותפת של ראשי מפלגות הקואליציה".

גם בעוצמה יהודית לא שבעי רצון מנתינת תיק הנגב והגליל לש"ס. הבוקר ח"כ עמיחי אליהו לא הסתיר את הביקורת על המו"מ, ואמר בריאיון לגדסי ופרידמן ב"מהדורת הבוקר" כי הם יתעקשו על מה שהבטיחו לבוחרים.

ואם כל זה לא מספיק, הבוקר החלה להישמע ביקורת מבית נגד ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו. ח"כ דוד ביטן מהליכוד אמר בריאיון לרדיו 103fm כי "נתניהו עבר את הגבול בכל מה שקשור לליכוד, הוא צריך להוביל את הליכוד בצורה כזו שהליכוד יהיה משפיע, לא רק ראש ממשלה אלא גם בדברים אחרים".

"גם בתוך הליכוד אני שומע את הספינים וכל התדרוכים של הלשכה שלו, תדרוכים מיותרים כי הם פוגעים באנשים בתוך הליכוד. אני רואה תדרוכים שקשורים לישראל כ"ץ, אמסלם, כל הדברים האלה לא נותנים שום דבר" הוסיף ביטן.

ביטן אף המשיך ורטן על חלוקת התיקים המסתמנת: "לא נשאר הרבה לליכוד. מדינת ישראל זה לא רק חוץ וביטחון, זה גם החיים היומיומיים. לכן, לתיקים משמעותיים יש השפעה על חיי המדינה. זה לא רק בממשלה, גם בכנסת המפלגות הקואליציה יקבלו ועודות חשובות. אני לא רואה איך הליכוד הולך להשתלב ולהשפיע כמו שרצינו".

והוא לא היחיד. גם הח"כ דני דנון שזה עתה חזר לכנסת, העביר ביקורת על הכוונה למנות את דרעי לשר הפנים והתחבורה גם יחד, ואמר בריאיון לכאן רשת ב' כי: "מתן כמה תיקים גדולים לשר אחד זה לא נכון מבחינה ביצועית" אמר, והוסיף: "יש נבחרת ראויה ומנוסה ואני מאמין שתיקי הביטחון והחוץ יהיו במפלגה".



0 תגובות