ח"כ עמיחי אליהו על המו"מ שהופסק: "נתעקש על מה שהבטחנו"

    אייל ראובן No Comments on ח"כ עמיחי אליהו על המו"מ שהופסק: "נתעקש על מה שהבטחנו"

    ח"כ עמיחי אליהו לגדסי ופרידמן ב"מהדורת הבוקר": "

    צילום: משה ביטון
    10:53
    26.04.24
    הרב אהרן לוי No Comments on ההבטחה השניה מתגשמת מול עינינו \\ הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ עמיחי אליהו מ'עוצמה יהודית' התייחס ב"מהדורת הבוקר" אצל איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן למו"מ שהופסק עם עוצמה יהודית. "הייתה אתמול נסיגה במו"מ כי הליכוד היה צריך לפצות את דרעי אז העבירו לו את הנגב והגליל. אנחנו התחייבנו לפעול בנושא הפריפריה, אנחנו נעמוד על זה שנקבל כלים שיאפשרו לנו לחזק את הפריפריה".

    "אנחנו לא מתעקשים על תיקים, אנחנו מתעקשים על כלים לבצע את מה שהבחנו לבוחרים. אם לא ניתן לציבור את מה שהבטחנו לא נהיה ראויים לאמון, הממשלה הרעה היוצאת נתנה תקציבי עתק לעבאס. ברגע שהמס הזה שכולנו שילמו יירד זה ייקל על הכלכלה" הוסיף.

    על דברי ההסתה של לפיד אמר: "זה אופייני לו, הוא מדבר גבוהה גבוהה על ריפוי ואחווה, אבל בסופו של דבר מייצרים שיסוי. אנחנו לא צריכים להתאחד עם לפיד וחבריו, כל מה שהם דיברו נגדו הם בסוף עשו אותו בעצמם, מינוי מקורבים, ושחיתות ודברים נוספים. הם תמיד דאגו לעצם ולא למדינת ישראל, ולכן אני שמח לראות את פניהם יוצאות עכשיו".

    על מינוי הרב הראשי אמר: "אני רוצה שיהיה רב ראשי מבית מדרשו של סבי, אבל המדד הראשון זה יראת שמיים, יש רבנים חרדים שלא הייתי רוצה לראות בתפקיד הזה, ומנגד גם רבנים דתיים לאומיים שלא יתאימו".

    האזינו לריאיון:



    0 תגובות