טיול בכרמל: מסלול הליכה, ואטרקציות לכל המשפחה

קובי פינקלר No Comments on טיול בכרמל: מסלול הליכה, ואטרקציות לכל המשפחה

לטייל בכרמל: מסלול הליכה ביער עופר שבכרמל, מצפה נהדר לים, וגם: אטרקציות לכל המשפחה באזור | הצטרפו לטיול

צילום: קובי פינקלר
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ממרום יער עופר, בפסגת רכס הכרמל, נראים חופי הים התיכון תכולים ובוהקים.

הנוף הפתוח בשילוב האתרים ומסלולי הטיול, יחד עם פריחת החורף המרשימה, עושים חשק לצאת לטבע. בפסגת היער, ברכס הגבוה של ההר ממוקם "שביל הבריחה".

השביל, שאורכו כשניים וחצי ק"מ, נמצא ביער עופר שבכרמל, הממוקם לא הרחק ממחנה המעפילים עתלית. "שביל הבריחה" יוצא משביל ישראל וחוזר אליו בנקודה אחרת כשלאורך השביל הוקמו חמש תחנות, שכל אחת מהן מוקדשת להיבט אחר של תנועת "הבריחה".

בכל אחת מהתחנות מוצב לוח המסביר את הנושא לו היא מוקדשת, ולצדו ספסל אבן מוצל.

הנושאים המוצגים בתחנות הם: תנועת הבריחה, השליחים מארץ ישראל, ילדים בנתיבי הבריחה, מחנות העקורים ומפת נתיבי הפעולה העיקריים של תנועת הבריחה.

רעיון השביל בנוי על פי רעיון שהתוו אנשי עמותת הבריחה שפעלה באירופה משלהי מלחמת העולם השנייה ועד להקמת מדינת ישראל והייתה אחראית להברחתם של כשלוש מאות אלף ניצולי שואה ממזרח אירופה לכיוון דרום מערב – אל נמלי הים התיכון.

שוויצריה הקטנה ומצפור הצוק

במרחק של מספר דקות הליכה מחניון מבוא נחל כלח נמצא מצפור הצוק, אשר מציע תצפית מקסימה על הנחלים כלח, גלים ועל הים שבמערב. בכדי להגיע למצפור הצור יש לעלות כ-200 מטר בסימון הכחול, לפנות ימינה (דרומה) בסימון השקוף ולהמשיך עליו עוד כמאה מטרים עד המצפור. סימון שקוף הינו סימון שבילים בו קיימים רק שני הפסים הלבנים ללא פס הצבע במרכז. סימון זה מפנה אותנו אל אתר מעניין כגון תצפית, מעיין או אתר ארכיאולוגי אשר נמצאים בסמוך לשביל.

מכאן רואים נוף מדהים של יערות הכרמל, שויצריה הקטנה, ועד לים.

ההליכה בחזרה בדרך שבאנו.

סה"כ המרחק מהחניון עד למצפור – כחצי קילומטר, אבל ההרגשה – כמו עולם ומלואו.

שימו לב: קל לפספס את הפניה מהשביל הכחול לשקוף. אם אתם מרגישים שאתם מתחילים לרדת, סימן שפספסתם. השביל הכחול ממשיך עד לשוויצריה הקטנה.

 עוד באזור לכל המשפחה

חווית הרוכבים – חוויה בשטח.
אתר הגלמפינג של חווית הרוכבים,  הוא מתחם יפיפה ופסטורלי הכולל את מגוון האטרקציות הרחב והמהנה ביותר בצפון.
אוהלים ברמה הגבוהה ביותר, אווירה רגועה, ונוף עוצר נשימה בצומת בית אורן.
במקום ארבע אטרקציות מהנות להשלמת החוויה.

רכיבה על סוסים

טיול סוסים בחוות הסוסים הגדולה בישראל בלב הכרמל הפסטורלי. הרכיבה מתבצעת בהתאם לתקני בטיחות המספקים חווית רכיבה בטוחה ומהנה. הטיול עובר במסלולים המשקיפים אל נוף קסום וייחודי. לקטנטנים – רכיבה של מס' דקות במתחם סגור בחווה בליווי הורים

טום קאר

נהיגה עצמית ברכב שטח אתגרי ומסעיר במסלול תצפיות נוף מרהיבות  הכל ,בכלי שטח חזק, עביר, בטיחותי ומסעיר.
היציאה הינה בליווי מדריך לנסיעה חוויתית ומלאת ריגושים. במהלך הסיור מתבצעת עצירה מסודרת לביצוע החלפת נהגים, כך שכל אחד יכול ליהנות מחוויית הנהיגה בשטח.

לייזר טאג

לייזר טאג מסעיר בלב הכרמל הפסטורלי, משחק שימריץ לכם את הדם, וישאיר אתכם עם חוויה שלא תשכחו. לייזר טאג הינו משחק לוחמה בין שתי קבוצות המתחרות זו בזו. במהלך המשחק יצטרכו חברי הקבוצה למצוא את תיבת השליטה אשר נמצאת אי שם ביער, ולשלוט בה כמה שיותר זמן.

גולף קיסריה

את קסמו של הגולף מגלים רק אחרי שמתחילים לשחק. המכורים למשחק יעידו שגולף הוא בדיוק הפוך ממה שחושבים, זהו משחק מאתגר פיזית ומנטלית, מותח, דינמי ולגמרי לא קל.

מגרש 18 גומות

מגרש האליפות בקיסריה מציג את אחד המגרשים הייחודיים ביותר באגן הים התיכון.

סימן ההיכר הוא ללא ספק מספרם הרב ועיצובם הייחודי של למעלה מ 100 בנקרים הממוקמים באופן אסטרטגי בכל גומה, ובעיקר מבנה הגרינים היוצר אשליות אופטיות רבות, ומקשה על טובי השחקנים לקרוא את השיפועים.

לכל גולפאי שמסיים 18 גומות בקיסריה מובטחת חוויה ייחודית עם טעם של עוד.



0 תגובות