תיעוד נרחב: גדולי האדמורי"ם בכינוס המועצת בירושלים

נתי קאליש 1 Comment on תיעוד נרחב: גדולי האדמורי"ם בכינוס המועצת בירושלים

אמש התכנסו גדולי האדמורי"ם בירושלים לכינוס חירום לקראת הבחירות לכנסת וקראו להצביע עבור רשימת יהדות התורה | "מי שלא מצביע שותף לחילול ה' שהוא חטא חמור מאוד" | הצלם יהושע פרוכטר היה שם ותיעד

צילום: יהושע פרוכטר
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אמש התכנסו בירושלים באסיפה מיוחדת גדולי האדמורי"ם, בהם חברי מועצת גדולי התורה ורבני הקהילות השונות, וקראו להצביע עבור רשימת יהדות התורה בבחירות הקרובות.

ההחלטות שהתקבלו בסיום הכינוס:

א. הכינוס מביע חרדה עמוקה על מצב העם בישראל בהיות וסכנה גדולה מרחפת על קיום התורה והדת בארה"ק על ידי אנשים שחרטו על דגלם לעקור את כל הקדוש והיקר לעם ישראל וקורא להם אנא סלקו ידכם מכך כי היא לא תצלח בידכם ועם ישראל יזכה בעזרת השם לעשות רצון הבורא בשמחה רבה.

ב. הכינוס קורא לכל קהל עדת ישראל לעמוד בתפילה ובתחינה לפני הבורא יתברך שמו נוכח הזמן הקשה ברוחניות ובגשמיות שבו אנו נמצאים והקב"ה יושיע לעמו ישראל בכלל ובפרט.

ג. הכינוס מכריז קבל עם ועדה כי כל אשר לבבו פונה אל ה' נדרש לקיים את צו גדולי התורה והחסידות מנהיגי האומה בעבר ובהווה לצאת ולהצביע לפעול ולהפעיל למען רשימת יהדות התורה והשבת שסימנה ג' ביום הבחירות הקרב ז' בחשון שנה זו, ויש בכך קידוש שם שמים ברבים.

ד. הכינוס מביע דעתו דעת תורה שאין אדם יכול לפטור את עצמו מחובה זו מכל סיבה שהיא, אישית או ציבורית, אף אם היא צודקת, כדי שלא יהיה חס וחלילה שותף לחילול ה' שהוא חטא חמור מאוד ועליו להיות ממקדשי שם שמים ברבים.

ה. הכינוס מחזק את נציגי יהדות התורה העושים מלאכתם נאמנה בגבורה ובתעצומות נפש מקדשים שם שמים בעוז ובגאון תוך ציות מוחלט לגדולי התורה והחסידות.

ו. מרנן ורבנן שליט"א מברכים את כלל החרדים לדבר ד' השומעים אל דעתם – דעת תורה – בברכת בני חיי ומזוני רוויחי חיים טובים ומאושרים בגשמיות וברוחניות ושנזכה להיוושע במהרה בתשועת עולמים.

 



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מלך ביופיו תחזנה עינינו האדמו"ר מקאליב שליטא במועצת גדולי התורה יחד עם כל גדולי האדמורים שליטא אשרינו שזכינו