נתניהו: "נבחן את ביטול הפרת האמונים, אבל לא רטרואקטיבי"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו: "נבחן את ביטול הפרת האמונים, אבל לא רטרואקטיבי"

    יו"ר הליכוד התחייב: "הציונות הדתית בכל מקרה תהיה בממשלה שלנו, אבל מה שחייבים זה ליכוד גדול כדי למנוע ממשלת שמאל וכדי למשול. מפלגת השלטון חייבת להיות גדולה וחזקה ולהחזיק בתיקים הגדולים כדי להבטיח ממשלה חזקה ויציבה"

    צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו התייחס היום (רביעי) בכנס התאחדות התעשיינים, לתכנית מפלגת הציונות הדתית לביטול עבירת הפרת האמונים, והבהיר כי היא לא תחול עליו. "הרבה פעמים אני נתקל בחברים שרוצים לעזור לי יותר ממה שאני צריך, אנחנו נבחן את ההצעה, אבל לא רטרואקטיבי", אמר נתניהו.

    ביחס לשאלה האם לא יעדיף את גנץ להרכבת ממשלה, התחייב יו"ר הליכוד: "הציונות הדתית בכל מקרה תהיה בממשלה שלנו, אבל מה שחייבים זה ליכוד גדול כדי למנוע ממשלת שמאל וכדי למשול. מפלגת השלטון חייבת להיות גדולה וחזקה ולהחזיק בתיקים הגדולים – אוצר וביטחון – כדי להבטיח ממשלה חזקה ויציבה ל-4 שנים".

    צילום: התאחדות התעשיינים

    video
    play-sharp-fill

    נתניהו נשאל גם על הסערה לאחר שסירב לעלות על במה אחת יחד עם איתמר בן גביר בכפר חב"ד, ואמר "אני לא נמנע מתמונה עם איתמר בן גביר. כל אחד בכבוד שלו עולה לבד לבמה, גם אני עולה לבד".

    עוד אמר נתניהו בוועידת ראשי המפלגות של התאחדות התעשיינים: "הבחירות האלה הן בין 2 אלטרנטיביות: ממשלת לפיד-גנץ-עבאס, שהראתה חוסר שליטה על האינפלציה ומעמד רופס מול איומים שונים. או קואליציה לאומית בהנהגתי שהביאה את העשור הכלכלי הטוב ביותר בתולדות ישראל".

    לדבריו "לנו יש גז, באירופה קורסים תחת הנטל, היינו צריכים להילחם על הגז מול לפיד וחבריהם. קפיצה במהפכת השוק החופשי מול כלכלה חצי סוציאליסטית. כשהגעתי לראשות הממשלה ב-1996, לא יכולת להוציא יותר מחופן דולרים, הפכנו את המדינה בעשרות רפורמות שהקפיצו את הכלכלה".

    שר המשפטים, גדעון סער הגיב לדברי נתניהו על ביטול הפרת האמונים: "המשך ההתקדמות ליעד – ביטול המשפט – בדרכי הונאה (״נבחן״ כשברור את מי החוק בא לשרת; לא רטרואקטיבי״ כשהחוק קובע במפורש אחרת). הקול קול סמוטריץ׳ והידיים ידי נתניהו".



    0 תגובות