יצחק גולדקנופף: "יושבים ומדברים, אנחנו הולכים לשלום"

    אייל ראובן 5 Comment on יצחק גולדקנופף: "יושבים ומדברים, אנחנו הולכים לשלום"

    מועמד הסיעה המרכזית ברשימת 'יהדות התורה' לכנסת, הרב יצחק גולדקנופף מרגיע ב'מהדורת הבוקר': "אלו חבלי לידה, לפעמים צריך להתחיל מחדש, לשבת ללבן את הדברים סביב השולחן ולהגיע לשלמות" | שמורידים את אגודת ישראל מתחת לאחוז החסימה הם "סקרים מוזמנים"

    צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר הסיעה המרכזית באגודת ישראל הרב יצחק גולדקנופף בראיון לבצלאל קאהן ודוד חכם ב'מהדורת הבוקר': "אנחנו כל פעם מפתיעים, וגם הפעם נביא את השלום לכל כלל ישראל. נגיע גם לשני מנדטים נוספים מעבר למה שהיה עד היום. אלו חבלי לידה, לפעמים צריך להתחיל מחדש, לשבת ללבן את הדברים סביב השולחן ולהגיע לשלמות"

    "אין ספק שזה רצון כולנו וגדולי ישראל בדור הזה ובדורות קודמים שייעשו כולם אגודה אחת. הרב אדלשטיין אומר דברים יפים וטובים, צריך שהכל יבוא על רצונו ועל רצון גדול"י אחרים, אנחנו לא מזלזלים בדברים. היו שיחות ביני לבין הרב משה גפני שלא פורסמו"

    גולדקנופף לא הכחיש את הדיווח שבמסגרתו נציג בעלזא, ח"כ ישראל אייכלר יודח לסוף הרשימה: "אם אומרים שאנחנו הולכים ביחד זה אומר שכולם יבואו לשלום. בשולחן שלנו עדיין לא עלה דבר כזה במסגרתו נצטרך להדיח חבר כזה או אחר. יש לנו אפשרות להביא תשעה מנדטים, יש נוסחאות וציבורים שלמים שלא הולכים לבחירות כמו הפלג. אנחנו צריכים להביא אותם"

    "צריכים לדעת איך מביאים את הקולות, הם יבואו על ידי אחדות. יושבים אנשים ומסדירים את את האחדות בין הצדדים. נתניהו מודאג, הוא רוצה שגוש הימין יחוזק, יש לנו פוטנציאל לשמונה מנדטים ויותר, נתניהו לא יגיד לנו מה לעשות אבל הוא מנסה לדחוף אותנו" טען נציג אגודת ישראל באופטימיות.

    "הסקרים שאתה מדבר עליהם שמורידים את אגודת ישראל מתחת לאחוז החסימה הם סקרים מוזמנים. אגודת ישראל כל הזמן מוציאה מספרים, ראית את מאיר פרוש שהוציא מספרים שבערים שאנחנו חלוקים יש 7,000 קולות מעבר לאגו"י. אנחנו חצי חצי עם יתרון קל לאגודת ישראל"



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      בס"ד
      לבצלאל קאהן ודוד חכם. מ-עלהבוקר
      הזכרתם בצדק שב-תשמ"ט דגל היו כמעט מתחת לאחוז החסימה, רק לא הזכרתם בזכות מי כן עברו בסופו של דבר "בעלז" הם הזכיינים על העניין

    2. 4

      מה שחשוב שתפסיקו לזלזל! מאז תחילת פעילותה של אגו"י בארץ מתחילת המדינה, השתלטו עליה מחד חסידות גור, ומאידך "אגודת ישראל הירושלמית" (שבסופו של דבר הלכה בדרכו של הרב קוק זצ"ל של שיתוף פעולה, ומאידך המשיכה בזלזול בו ואכמ"ל). כל שאר חוגי אגו"י הרציניים, האידיאליסטים, הוגי הדעות וכדומה, נזרקו הצידה.
      לא לחינם קמה פאג"י (לא פא"י!) בזמנו, ע"י אנשים שנקעה נפשם מההתנהלות הדורסנית ואכמ"ל. מאותה סיבה קמה גם 'דגל התורה'. אבל התחושה של חוגים מסויימים ש'אנחנו מנהלים את העולם החרדי' לא עברה מן העולם…
      לא שמענו תשובות של ממש לטענות הרציניות שהעלו אנשי דגל!

    3. 3

      חצי חצי עם יתרון קל לאגודה
      חהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה

      בדיחה טובה על הבוקר

      1. כשהצד השני אומר חצי חצי פירוש הדבר שלושת רבעי ורבע.

      2. במיוחד בירושלים יש חצי חצי….