רב המרכז הרפואי "הדסה" והבכירים בניחום בני מרן זצוק"ל | גלריה

אבי יעקב No Comments on רב המרכז הרפואי "הדסה" והבכירים בניחום בני מרן זצוק"ל | גלריה

הרב משה קליין ובכירי בית החולים הדסה הגיעו לביקור בבית מרן ראש הישיבה, חכם שלום הכהן זצוק"ל | מנכ"ל 'הדסה' פרופ' יורם וייס: "הייתה לנו הזכות ללוות את מרן שנים רבות" הרב משה קליין: "מרן ראש הישיבה נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן זצ"ל, ליווה את המרכז הרפואי בעצה ובברכת כהנים, עשרות בשנים" | גלריה

רב ומנכ"ל הדסה בניחום האבלים צילום: דוברות הדסה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המרכז הרפואי 'הדסה' שולח את תנחומיו לבני משפחתו ולתלמידיו הרבים של מרן ראש הישיבה נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן זיע"א, שנשמתו עלתה השמימה במרכז הרפואי 'הדסה' בעין כרם. מאז אושפז מרן במרכז הרפואי, דאגו בהנהלת המרכז הרפואי, לשמור על הסביבה של ראש הישיבה ולמנוע כל הפרעה לטיפול הרפואי המיטבי. מאז חלה ההחמרה במצבו של ראש הישיבה, נהרו רבים אל בית החולים. בהנהלת בית החולים דאגו לשמור על כבודה של המשפחה ועשו מאמץ לאפשר לתלמידים להיות קרובים לרבם בלי להפריע לטיפול הרפואי או למשפחה.

לאחר שכשלו מאמצי הרופאים ומרן עלה בסערה השמיימה, ביקשו בני המשפחה להודות לצוות הרפואי על המסירות הגדולה בטיפול באביהם ועל האופן המכובד שבה ניהלה הנהלת בית החולים הדסה את האירוע המורכב של נוכחות קהל גדול שביקש להיות סמוך למיטתו של ראש הישיבה בשעת הפטירה. בני המשפחה ביקשו להודות למנכ"ל המרכז הרפואי 'הדסה' הפרופ' יורם וייס, לרב המרכז הרפואי הרב משה קליין, שבכוחות משותפים ובנועם הליכות השכילו לשמור על כבוד התורה בשעות הקשות ביותר.

מנכ"ל המרכז הרפואי 'הדסה' פרופ' יורם וייס: 'הדסה' נפרדת היום מאחד מגדולי ישראל. זכינו שראש הישיבה קשור למרכז הרפואי עשרות בשנים. הרופאים שלנו עשו כל מאמץ במאבק על חייו של ראש הישיבה, אולם למרבה הצער הוא השיב את נשמתו בטהרה. תנחומי למשפחה, לתלמידיו ולממשיכי דרכו בארץ ובעולם'.

רב המרכז הרפואי 'הדסה' הרב משה קליין: "מרן ראש הישיבה נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן זצ"ל, ליווה את המרכז הרפואי בעצה ובברכת כהנים, עשרות בשנים. זכיתי פעמים רבות להיכנס אל ביתו או לפגוש אותו בטיפול רפואי בבית החולים. בכל פעם היה מתעניין בשאלות של רפואה והלכה ובפרט שמח לשמוע על ההשקעה הגדולה שנעשתה במרכז הרפואי 'הדסה', בפתרון בעיות של טומאת כהנים'.

תנחומינו למשפחתו הרוממה לבניו וחתניו ההולכים בדרך דרך של לימוד התורה ולאלפי תלמידיו ולכל בית ישראל ההולכים לאור תורתו של מרן ראש הישיבה זצ"ל.



0 תגובות