בכירים באוצר: נעמוד בדרישותינו גם במחיר שביתה

צבי טסלר No Comments on בכירים באוצר: נעמוד בדרישותינו גם במחיר שביתה

בכירים במשרד האוצר אומרים כי הם יעמדו בדרישותיהם גם במחיר של שביתה. היום צפויים להחליט באוצר אם לבקש מבית הדין לעבודה להוציא צווי מניעה למורים

צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המשבר במערכת החינוך: בכירים במשרד האוצר אומרים כי הם יעמדו בדרישותיהם גם במחיר של שביתה. היום צפויים להחליט באוצר אם לבקש מבית הדין לעבודה להוציא צווי מניעה למורים.

שר האוצר ליברמן שב והבהיר אתמול (שלישי) כי לא יאפשר שום התערבות פוליטית במשבר במערכת החינוך. ליברמן הוסיף ואמר: "אם מישהו רוצה לכפות על הדרג המקצועי הכרעה פוליטית, הוא יצטרך לפני כן לפטר את שר האוצר".

לפני יומיים התייחס ראש ממשלת המעבר, יאיר לפיד למשא ומתן בין נציגי האוצר להסתדרות המורים והבהיר כי "החברה הישראלית צריכה לשאת על כפיים את המורים הוותיקים". העלאת שכר המורים הוותיקים הינה סלע המחלוקת העיקרי במשא ומתן.

לפני כשבוע הבהירה מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דוד מבהירה בכנס המרכז לשלטון מקומי כי אם דרישות המורים לא יענו: "שנת הלימודים הבאה לא תיפתח, יהיה כאוס, ולא יצליחו להוציא צווי מניעה לשביתה במערכת החינוך. אני מקווה שההתערבות של ראש הממשלה, לפיד תביא לפתרון הולם, לא נפלג את חדרי המורים לצעירים וותיקים".



0 תגובות