קלמן ליבסקינד: "כבר אין שום ערך להבטחות של פוליטיקאים"

דיבור יהודי 5 Comment on קלמן ליבסקינד: "כבר אין שום ערך להבטחות של פוליטיקאים"

העיתונאי קלמן ליבסקינד בשיחה עם "קול חי": "אני חושב שאף פעם לא ייחסנו חשיבות גדולה מידי להבטחות של פוליטיקאים, אבל אחרי מה שעוללו בנט וחבריו בקדנציה האחרונה באמת כבר אין ערך לשום מילה"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

העיתונאי קלמן ליבסקינד שוחח היום (חמישי) עם הרב נחמיה רוטנברג ב"דיבור יהודי", על האמון בפוליטיקאים והבטחות הבחירות. בפתח הריאיון הוא התייחס לשאלה האם אפשר כיום לנצח בעזרת קמפיין חיובי בלבד: "כמעט שלא אפשרי. מפלגה, כשמה כן היא – התפלגות. כל אחד צריך להסביר למה הוא יותר טוב מאחרים וקשה מאוד לדבר חיובי. הפוליטיקה היא תחרות".

לדבריו "קח למשל מפלגה כמו כחול לבן שבימים של שגרה אי אפשר לומר עליה שהיא מובילה את שיח האנטי, יש שם לא מעט אנשים שעושים מאמץ לנהל בשגרה שיח קצת יותר מתון והנה יוצאים לבחירות והמודעה הראשונה שלהם היא תמונה של נתניהו  עם הכיתוב לא נשב איתו".

הוא הוסיף: "אני חושב שאף פעם לא ייחסנו חשיבות גדולה מידי להבטחות של פוליטיקאים, אבל אחרי מה שעוללו בנט וחבריו בקדנציה האחרונה באמת כבר אין ערך לשום מילה. אני מוצא את עצמי מראיין פוליטיקאים מידי בוקר ושואל אותם מה תעשו במקרה כזה או אחר ואני יודע שזה לא משנה מה הם יענו כי אין ערך לשום מילה. זה הולך רק לארכיון, משם זה ישלף כשהם יעשו ההפך, אבל גם זה כבר לא מעניין ולא משחק כקלף".



5 תגובות

מיין תגובות
  1. 5

    נאלצת לחלוק. אולי דתי לאומי במיינסטרים מרגיש שכולם אוהבים ומסתדרים, אבל מבחינת הציבור החרדי יותר מדי אנשים רואים אותו כפרזיט, כעני, כמכונת ילודה, כפחות אינטלגנט (במקרה הטוב). אתה נאלץ לחחיך ולהתייחס אליו כאל בן-אדם, בפועל אתה לא מרגיש קרבה או שייכות אליו, במקרה הטוב, פטרונות. אני אישית שומעת זאת מקולגות בהערות קטנות (כשהן שוכחות לרגע שאני בסביבה ונפלט להן משהו כמו- "ארגנו ערב לעובדות החרדיות". אני- יפה! סוף סוף מתחשבים וזוכרים שגם הן משלמות דמי חבר. הקולגה: "כולן הגיעו בשמחה, את יודעת, עד שהן יכולות לצאת מהבית להשתחרר מהילדים". או- "הרמה שלהן יותר נמוכה, כי הן לא היו בצופים או בצבא" ועוד כהנה…). אבל זה בסדר, אני באמת מרחמת על הבורות שלהם ומתפללת עליהם שיחזרו בתשובה שלימה. כי לא ידח ממנו נידח

  2. 4

    מי נראה לך קורא את זה? כאילו לא הגזמת עם התגובה נשמה..

    1. גם אני קראתי את התגובה

  3. 3

    צר לי מר ליבסקינד… הבטחות בחירות 92' ואוסלו? בר און חברון(נתניהו דרעי)? המדיניות בפועל קובעת לי הרבה יותר מ"לא אשב עם" ו "לא אמליך את". חאן אל אחמר לא פונה, אך להבדיל הפעם גם לא חומש ואביתר!