הרב רוטנברג הופתע כששומר כפר עזה חשף סיפורי ניסים מהטבח

ואמונתך בלילות No Comments on הרב רוטנברג הופתע כששומר כפר עזה חשף סיפורי ניסים מהטבח

ראיון מצמרר עם תומר, השומר של קיבוץ כפר עזה שמחזיק באינספור סיפורי השגחה פרטית מצמררים מיום הטבח הנורא בדרום בחג שמחת תורה: "אני רועד כשאני מספר את זה"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תומר, שומר קיבוץ כפר עזה שספג מכות קשות וכואבות בטבח בחג שמחת תורה, שוחח אמש (ראשון) עם הרב נחמיה רוטנברג בתכנית 'ואמונתך בלילות' – המשודרת מידי יום ראשון ב12 בלילה, וסיפר סיפורים מצמררים של השגחה פרטית מיום פרוץ המלחמה בשמחת תורה.

הוא סיפר: "הייתי השומר של קיבוץ כפר עזה בלילות, אפילו בלי נשק. אחראי הביטחון של גבעות בר סיפר לי שיש פה כמה משפחות דתיות ביישוב הזה ויש תנועת נוער והוא התעקש שישמרו את ההלכה והשבתות בתנועה ובכל זאת הייתה כפיה לעשות דברים נגד ההלכה. ואז רצו לעשות איזה איזה טיול מחמישי עד מוצאי שבת. הוא עשה מלחמה על זה ולא היה מוכן להתפשר.

"אני רועד כשאני מספר את זה", מספר תומר. "הטיול הזה היה בכפר עזה. בזכות ההתעקשות שלו הם חזרו ביום שישי בצהריים חזרה לבית. הם היו במגורים של הנעורים באותו מקום שהיה הטבח הנורא ביותר".

עוד סיפר: "כל אחראי הביטחון של הקיבוץ נהרגו, אז באתי לשם לעזור לחיילים, הרגשתי צורך להיות עם אנשי הקיבוץ עצמו בשבת שמיד אחרי שמחת תורה. היינו איתם בקיבוץ שפיים. הבאנו שקי שינה. חילקנו דפים של ברכות הגומל. הייתה שם אישה צדיקה ששילמה עלינו מכספה על האירוח וסידרו לנו מקום. שמענו סיפורים מדהימים של השגחה פרטית".

האישה שהבטיחה להתחיל ללכת עם כיסוי ראש, התפילה הפתאומית מעומק הלב וסיפורים נוספים של השגחה פרטית מדהימה. האזינו>>>



0 תגובות