מאיר יצחק הלוי: "מקווה שנקים ממשלה יציבה ורחבה"

אסתי פלד No Comments on מאיר יצחק הלוי: "מקווה שנקים ממשלה יציבה ורחבה"

ח"כ יצחק מאיר הלוי "תקווה חדשה" ב"מהדורה המרכזית": "הייתי מקבוצת מקימי ממשלת השינוי, לעשות את העבודה הציבורית כפי שעשיתי קודם לכן במסירות ובאהבה. כששואלים על אירועי מירון ונתניהו מגלגל עיניים ולא לוקח אחריות זו לא מנהיגות. בן אדם אחד מטרלל את המערכת"

צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סגן שרת החינוך, יצחק מאיר הלוי (תקווה חדשה) שוחח הערב (שלישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס להקמת הממשלה לפני כשנה: "אני הייתי מאותה קבוצה שחשבה שצריך לחולל את השינוי ולהקים ממשלת שינוי. באתי לעשות את העבודה הציבורית כפי שעשיתי קודם לכן במסירות ובאהבה".

ביחס לחיבור עם כחול לבן, אמר הלוי: "אני שמח להיות שותף גם ברשימה שאני מקווה שתקים ממשלה יציבה רחבה, במרכז ובימין הממלכתי. אני מקווה שנביא שקט, שלווה ויציבות".

הוא תקף את ראש הממשלה לשעבר: "אני חושב שיש לנתניהו תרומה מכובדת בבוקה ומבולקה הפוליטית בישראל. אנחנו לפני מערכת חמישית בתקופה של 3 שנים. אני לא חושב שמחרימים אלא יש כאן אמירה ערכית שאומרת שאדם עם כתב אישום לא יכול לכהן כראש ממשלה".

הלוי הוסיף: "ארבע פעמים הוא לא הצליח להרכיב ממשלה כי הרוב לא אפשר לו לעשות זאת. לי באופן אישי יש בעיה שאני רואה תופעות של פולחן אישיות וסגידה אישית כמו שיש היום בליכוד".

"אני לא יכול לראות מנהיגות כזו, כששואלים אותו על אירועי מירון הוא מגלגל עיניים ולא לוקח אחריות. בן אדם אחד מטרלל את המערכת", אומר סגן השרה.

עוד אמר: "כאשר הרשימה שלנו חוברים להם שני מנהיגים איכותיים גנץ עם עבר ביטחוני מפואר וסער – אחד המנהיגים האמיצים ביותר על המפה ורואים לנגד עיניים רק דבר אחד – איך מייצרים קבוצה שמאחדת סביבה את הצדדים. זה מה שהציבור רוצה".



0 תגובות