דיווח: שלושה חיילים סורים נהרגו ושבעה נפצעו בתקיפה בדמשק

שלמה ריזל No Comments on דיווח: שלושה חיילים סורים נהרגו ושבעה נפצעו בתקיפה בדמשק

על פי הדיווח, חיל האוויר הישראלי שיגר לאחר חצות כמה טילים מאזור רמת הגולן, אל עמדות צבא באזור דמשק. בהודעה צוין, כי מערכות ה- נ.מ. של צבא סוריה, הצליחו ליירט מספר טילים

אילוסטרציה
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סוכנות הידיעות הסורית הרשמית דיווחה לפנות בוקר (שישי) כי שלושה חיילים נהרגו ושבעה נפצעו כתוצאה מתקיפה שיוחסה לישראל באזור דמשק. על פי הדיווח, חיל האוויר הישראלי שיגר לאחר חצות כמה טילים מאזור רמת הגולן, אל עמדות צבא באזור דמשק. בהודעה צוין, כי מערכות ה- נ.מ. של צבא סוריה, הצליחו ליירט מספר טילים.

יחד עם זאת, נרשמו פגיעות במספר יעדים שהותקפו. ביניהם משרדי מודיעין חיל האוויר, שדה תעופה צבאי ומחסן אמצעי לחימה איראני.

מקורות המזוהים עם האופוזיציה הסורית מדווחים כי יעד התקיפה היה מחסן זמני של אמצעי לחימה השייך למיליציות האיראניות. המחסן היה ממוקם בעיר השיעית "א-סיידה זינב" בדמשק. ההרוגים והפצועים, ע"פ מקורות אלה, הם אנשי ההגנה האווירית הסורית שחיל האוויר הישראלי תקף את הסוללות בהן שהו.

שר הביטחון בני גנץ, התייחס אתמול לאיום האיראני ואמר כי "ישראל מסוגלת לפעול בכוחות עצמה נגד תוכנית הגרעין של איראן, אך היא תעשה זאת, רק כמוצא אחרון" .

בדברים שנשא בוועידת הביטחון, אמר גנץ כי "איראן היא אתגר עולמי והאיום שהיא מציבה למדינות ערביות רבות באזור גדול יותר מהאיום שנשקף לישראל".



0 תגובות