הערכה: מפקד הכוח האיראני בסוריה ולבנון חוסל בתקיפה

שלמה ריזל No Comments on הערכה: מפקד הכוח האיראני בסוריה ולבנון חוסל בתקיפה

תקיפה משמעותית בסוריה: כלי תקשורת ערביים מדווחים כי מבנה סמוך לשגרירות איראן בדמשק הותקף. עד כה דווח על לפחות 6 הרוגים. התקיפה, בשכונת היוקרה אל מאזה, פגעה גם בבניין השגרירות, וייתכן שאף בבכירים איראנים ששהו במקום. מקור ביטחוני מאשר לרויטרס שמוחמד רזא זאהדי חוסל. בעבר פיקד על זרוע האוויר והחלל של משמרות המהפכה וכיום מפקד כוח קודס בסוריה ולבנון

צילום: ללא קרדיט
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מקור ביטחוני מאשר לרויטרס שמוחמד רזא זאהדי חוסל: כלי תקשורת סוריים דיווחו בשעה האחרונה כי ישראל תקפה בניין בשכונת היוקרה אל-מאזה בדמשק, סמוך לשגרירות איראן במדינה. במקביל דיווחו גם בלבנון על תקיפות ישראליות. לפי חלק מהדיווחים, מדובר במבנה שמשמש את הקונסוליה האיראנית – ובזמן התקיפה שהו בו "גורמים חשובים".

בתיעודים שהתפרסמו נראה מבנה סמוך לשגרירות מופצץ והרוס, מבנה השגרירות עצמו נפגע גם כן. כלי תקשורת איראנים: המבנה שהותקף הוא מבנה הקונסוליה האיראנית בו משתמש שגריר איראן בסוריה כמקום מגורים.

במקביל; דיווחים ראשוניים שבכיר איראני נהרג בתקיפה. מקור ביטחוני מאשר לרויטרס שמוחמד רזא זאהדי חוסל. בעבר פיקד על זרוע האוויר והחלל של משמרות המהפכה וכיום מפקד כוח קודס בסוריה ולבנון. ערוצים איראניים: "שגריר איראן בסוריה, חוסיין אכברי, ומשפחתו במצב בריאותי תקין, ולא נפצעו בתקיפה".

מוחמד רזא זאהדי

ללא קרדיט

"ההגנה הסורית" ניסתה ליירט את הטילים ששוגרו לבניין השגרירות בדמשק. כנראה ללא הצלה יתירה.

 

 



0 תגובות