"מעריך שגם לך יש קשר ללפיד"; וכיצד הגיב המגיש? • האזינו

    אסתי פלד 1 Comment on "מעריך שגם לך יש קשר ללפיד"; וכיצד הגיב המגיש? • האזינו

    יעקב ריבלין ואבי בלום בשיחה עם מגיש המהדורה המרכזית על התועלת שצמחה ללפיד בפרסום קשריו עם איש התקשורת החרדי, ומה הערובה לממשלה יציבה | האזינו

    צילום: עפר גדנקן
    11:35
    31.05.24
    אתר קול חי 1 Comment on הרב השיב בנחרצות כנגד ארגון 'כושרות': "לא לסמוך עליהם בכלום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צמד הפרשנים, יעקב ריבלין ואבי בלום שוחחו הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית, על הפרסום מאמש לפיו לפיד שוחח עם איש תקשורת חרדי על הקמת מפלגה.

    יעקב ריבלין: "אני לא יודע אם זו קומבינה או שעשו על לפיד קומבינה, אבל הוא די נהנה מהסיפור הזה. יש קרב משולש על ראשות הממשלה. נתניהו מול לפיד ולפיד מול גנץ וסער. מה שיש להם למכור מולו זו שותפות אפשרית עם החרדים. כרגע הוא מראה שגם לו יש קשרים עם חרדים".

    עוה"ד אבי בלום: "אני מניח שההדלפה לא יצאה מהצד שלו, אבל הוא מראה שהוא יודע להיות בר שיח אצל החרדים ולא מוקצה אצלם. היום כבר אי אפשר להגיד שאת זה אין לו".

    ריבלין: "אני חושב שהוא הבין שצוחקים איתו ולא הצטער שזה יצא, כי יש לו מגמה בסיפור הזה. היום הטרנד הוא להראות זיקה לחרדים. אפילו מרב מיכאלי".

    בלום: "החרדים יודעים מה הם רוצים, הם לא מערימים קשיים סתם. המערכת הפוליטית מבינה היום שממשלה בלי חרדים היא ממשלה ללא תוחלת חיים. גם הבוחרים מבינים את זה וצריך להראות להם שיש לך אפשרות להקים ממשלה אחרי הבחירות".

    ריבלין: "יש הרבה אנשים במחנינו שהתכתבו עם לפיד אפילו בתקופתו במשרד החוץ והוא עזר לא מעט במקרים נקודתיים כאלה ואחרים. אני מרשה לעצמי להמר שגם אתה מתכתב עם לפיד".

    אבי מימרן: "נכון, אני מדבר איתו בנושא סוגיות החינוך המיוחד. אבל כמובן שזה לא פוליטי ולא אידיאולוגי. תהום פעורה ביננו".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אם ש"ס דואגת לשלום בציבור החרדי מוזמנת היא לקחת הנטל ששמה אגודת ישראל ולפרגן להם מנדטים יותר ממה שמגיע להם