ברק סרי: "נתניהו העדיף ממשלה חלופית בכנסת הנוכחית"

    אייל ראובן No Comments on ברק סרי: "נתניהו העדיף ממשלה חלופית בכנסת הנוכחית"

    היועץ האסטרטגי, ברק סרי במהדורת הבוקר: "נתניהו רצה להקים ממשלה בכנסת הזאת, זו הייתה האופציה המועדפת עליו. הוא רוצה להכנס ללשכת ראש הממשלה מוקדם ככל האפשר. יש לו תחושת דחיפות. בחירות זה לפחות כמה חודשים שאתה עדיין באופוזיציה"

    21:45
    08.05.24
    נתי קאליש No Comments on עדות אישית: "הרב משה הלל אמר בביטחון: תעלו למירון בשמחה רבה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היועץ האסטרטגי, ברק סרי שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שלישי) על התפרקות ממשלת בנט. בפתח השיחה הוא התייחס לשאלה האם תיתכן הקמת ממשלת חלופית זמנית בכנסת הנוכחית בשיתוף פעולה של נתניהו וגנץ. "גנץ מאוד לא מעריך את בנט ולפיד ויש לו למרות הכל קצת סנטימנטים לנתניהו, אבל את גנץ בחרו מצביעי מרכז שמאל שנמנים על מחנה רק לא נתניהו. פעם אחת הוא כבר אכזב אותם".

    לדבריו "יהיה ניסיון בשבוע הקרוב להקים ממשלה חלופית. היחיד שיכול לאפשר זה סער, אבל אתמול הדבר הראשון שאמר זה אני לא אשב עם נתניהו וגם אלקין אמר את זה הבוקר ולכן זה נראה לי קלוש ואנחנו הולכים לבחירות".

    הוא הדגיש: "נתניהו רצה להקים ממשלה בכנסת הזאת, זו הייתה האופציה המועדפת עליו. הוא רוצה להכנס ללשכת ראש הממשלה מוקדם ככל האפשר. יש לו תחושת דחיפות. בחירות זה לפחות כמה חודשים שאתה עדיין באופוזיציה".

    עוד אמר סרי: "אני בספק רב אם תקווה חדשה וימינה יתמודדו. שאלתי את הסוקר על הסקר שפורסם היום – הוא אומר שלפי הבדיקות שלו שבעת המנדטים של ימינה פריכים מאוד. לגבי סער – אולי יקום גוש חדש במרכז של פליטי מפלגות".



    0 תגובות