ח"כ ביטון: "יש אפשרות להקים ממשלת ימין בכנסת הנוכחית"

    אייל ראובן No Comments on ח"כ ביטון: "יש אפשרות להקים ממשלת ימין בכנסת הנוכחית"

    , ח"כ חיים ביטון במהדורת הבוקר: "כתושב גבעת זאב שמוגדרת יו"ש אני מודע להשלכות במידה והחוק לא יעבור עד סוף החודש. אולם אני יודע שהממשלה הזאת צריכה ליפול. החוק יעבור ככל הנראה בכנסת הזו אך לא עם הקואליציה הזו, כלל לא בטוח שנלך לבחירות. ישנה אפשרות להקים ממשלת ימין בכנסת הנוכחית"

    צילום: יעקב כהן
    20:40
    01.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on ביידן פרסם מתווה לעסקה: החזרת החטופים וסיום המלחמה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנכ"ל ש"ס, ח"כ חיים ביטון שוחח עם דוד חכם ויצחק נחשוני במהדורת הבוקר (שני). "אין ספק שהממשלה הזו כבר נפלה, כל יום שהם נמצאים שם זה הרס לעולם התורה וגם לכלכלה. כולם מבינים שהיא סיימה את דרכה", אומר ביטון.

    לדבריו "הממשלה הקודמת שעשתה צרות לעם ישראל – ממשלת האחים של נתניהו, בנט ולפיד – החזיקה שנתיים. שנה זה זמן להוכיח לציבור מה הממשלה מתכננת אבל לא מספיק זמן לבצע. הם עוד לא הוציאו לפועל את רוב התוכניות".

    הוא התייחס למרד של ח"כ ביטון: "אני נמנע מלפרשן מפלגות אחרות. במסדרונות הכנסת ביטון מקבל מאיתנו גיבוי על המהלך החברתי המשמעותי הזה. אני מכיר אותו, הוא אדם ערכי".

    ביטון תקף את בנט: "אדם שנמצא בראשות הממשלה ולא יודע לנהל מפלגה קטנה או לשכה – רוצה לנהל את המדינה הכי מורכבת בעולם. גם התקשורת הכללית כבר התחילה לדבר על כך שהממשלה סיימה את דרכה".

    ביחס לחוק יו"ש, אמר ביטון: "כתושב גבעת זאב שמוגדרת יו"ש אני מודע להשלכות במידה והחוק לא יעבור עד סוף החודש. אולם אני יודע שהממשלה הזאת צריכה ליפול. החוק יעבור ככל הנראה בכנסת הזו אך לא עם הקואליציה הזו, כלל לא בטוח שנלך לבחירות. ישנה אפשרות להקים ממשלת ימין בכנסת הנוכחית".



    0 תגובות