בג'נין מריעים למחבל הנתעב, אביו שלהב את ההמון המוסת

שלמה ריזל No Comments on בג'נין מריעים למחבל הנתעב, אביו שלהב את ההמון המוסת

אביו של המחבל, בעברו איש מנגנוני הביטחון הפלסטיניים הביע תמיכה במעשה הנפשע שביצע בנו אמש ואף שילהב את ההמון המוסת ממרפסת הבית. "הניצחון יגיע בקרוב, בימים הקרובים תראו את השינוי. אתם תהיו חופשיים ועצמאיים"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בג'נין מריעים למחבל ראאד חאזם, תושב המקום שביצע את פיגוע הירי הרצחני אמש (חמישי) בתל אביב. מאות ערבים התגודדו הבוקר סביב ביתו של המחבל שחוסל לפנות בוקר וקראו קריאות לאומניות.

אביו של המחבל, בעברו איש מנגנוני הביטחון הפלסטיניים הביע תמיכה במעשה הנפשע שביצע בנו אמש ואף שילהב את ההמון המוסת ממרפסת הבית. "הניצחון יגיע בקרוב, בימים הקרובים תראו את השינוי. אתם תהיו חופשיים ועצמאיים".

גורמים בג'נין אמרו לעיתונאי והמזרחן יוני בן מנחם כי אביו של המחבל קיבל שיחת טלפון מהשב"כ בדרישה שיסגיר את עצמו ואת בניו לידי צה"ל.

קולות ירי לאות שמחה במחנה הפליטים ג'נין

‏ראש הרשות הפלסטינית, אבו מאזן התייחס היום לפיגוע: "הרג אזרחים ישראלים ופלסטינים לא יביא אלא להידרדרות המצב".

נשיא המדינה, יצחק אמר: "שני צעירים ישראליים, שני פרחים – קיפחו את חייהם בפיגוע הנורא אמש בתל אביב. כל חטאם שביקשו לבלות ערב נורמלי. ליבי ליבי עם משפחותיהם וחבריהם.

"תודה לכוחות הביטחון שעושים כל מאמץ להגן על בטחוננו יום ולילה ועל המסירות והתעוזה שהביאו לתפיסת וניטרול המחבל. אני שולח את תנחומיי למשפחות האבלות ומתפלל יחד עם כל עם ישראל לרפואת הפצועים. רפואה שלמה ומהירה".

דובר צה"ל בערבית, סא"ל אביחי אדרעי, התייחס לתמונות חלוקת הממתקים בערי הרש"פ לאות שמחה: "העולם עגול והחיים מסתובבים – מדובר בשפל אנושי".

ראש הממשלה, נפתלי בנט קיים הבוקר (שישי) הערכות מצב בעקבות הפיגוע אמש בתל אביב. בתום הדיון לא הוחלט על ביטול ההקלות לרמדאן, אך ההחלטה עשויה להשתנות. בישראל חוששים שביטול ההקלות יוביל לתסיסה בגזרות נוספות.

כזכור, שני בני אדם נהרגו אמש ו-10 נפצעו בפיגוע ירי בבית קפה בתל אביב. המחבל פתח בירי לעבר אזרחים, פגע במספר אנשים והצליח להימלט מהזירה. כוחות המשטרה פתחו בסריקות.

אלפי שוטרים, יחד עם לוחמי צה"ל וכוחות מיוחדים, בסיוע של השב"כ פעלו במהלך כל הלילה. הכוחות התחלקו לכמה קבוצות והחלו לסרוק רחובות שלמים, בהם בניני מגורים על פי מידע מודיעיני שזרם כל העת.

לפנות בוקר אותר המחבל ע"י השב"כ כשהוא מסתתר בסמוך למסגד ביפו ובמהלך חילופי אש עם כוח לוחמי שב"כ וימ"מ, נהרג במקום. ללא נפגעים בקרב הכוחות.

למחבל אין שיוך ארגוני מובהק, ללא עבר ביטחוני, וללא מעצרים קודמים. שוהה בלתי חוקי, ללא היתר שהיה בישראל. חקירת הפיגוע נמשכת.



0 תגובות