בתום הערכת מצב: ההקלות לא יבוטלו; מעבר גלבוע ישאר סגור

שלמה ריזל No Comments on בתום הערכת מצב: ההקלות לא יבוטלו; מעבר גלבוע ישאר סגור

בתום הערכת מצב החליט הדרג המדיני שלא לבטל את ההקלות לרמדאן מחשש לתסיסה בגזרות נוספות. בנט הנחה להשאיר סגור את מעבר גלבוע במטרה למנוע תנועה מג'נין

צילום: תקשורת שב"כ
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה, נפתלי בנט קיים הבוקר (שישי) הערכות מצב בעקבות הפיגוע אמש בתל אביב. בתום הדיון לא הוחלט על ביטול ההקלות לרמדאן, אך ההחלטה עשויה להשתנות. בישראל חוששים שביטול ההקלות יוביל לתסיסה בגזרות נוספות.

המחבל שביצע את הפיגוע בתל אביב אותר וחוסל בחילופי ירי

בשעה 11:30 ימסרו ראש הממשלה נפתלי בנט, שר הביטחון בני גנץ והשר לביטחון פנים, עמר בר-לב, הצהרות לתשורת מהקריה בתל אביב.

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו הגיב הבוקר: "אני משבח את כוחות הביטחון על איתור וחיסול המחבל הנתעב מהפיגוע הרצחני אמש בתל אביב. אני שולח תנחומים מעומק הלב למשפחות הנרצחים ואיחולי החלמה לפצועים.

"אנו נמצאים תחת מתקפת טרור של ארבעה פיגועים קשים תוך ימים ספורים. דרושה יד קשה ועמידה איתנה כדי להחזיר את השקט והביטחון לאזרחי ישראל".

בהערכת מצב נוספת שקיים הבוקר ראש הממשלה, הנחה בנט לבדוק את המעורבות של סביבתו הקרובה של המחבל באירוע, ולפעול בהתאם כלפי כל מי שסייע או ידע על כוונותיו האלימות.

עוד הנחה רה"מ להותיר את מעבר גלבוע (ג׳למה) סגור בשלב זה עד להודעה חדשה, במטרה לבודד אפשרויות תנועה מהעיר ג׳נין ואליה.

הבוקר הגיב בנט לחיסול המחבל: "אני מברך את כוחותינו שהצליחו למצוא את המחבל הנמלט, ולחסלו. אנחנו שומרים על דריכות מקסימלית, בתוך תל אביב ובכל הארץ, מחשש לאירועים נוספים או פיגועי חקיינות.

"עם ישראל כולו כואב את צער משפחות הנרצחים, ומתפלל לבריאות הפצועים. המלחמה שלנו בטרור הרצחני ארוכה וקשה. אנחנו ננצח".

שר החוץ יאיר לפיד אמר: "הלילה היכה טרור רצחני בלב העיר תל אביב. צעירים ישראלים שלא עשו רע לאיש נרצחו רק משום היותם ישראלים. הטרור הזה הוא פרי מורעל של הסתה מתמשכת מצד ארגוני טרור המונעים מאידאולוגיה של שנאה. נלחם בטרור ללא פשרות. הלב עם משפחות הנרצחים, אנחנו בוכים אתכם בבוקר הזה. אני שולח ברכת החלמה מהירה לפצועים, ומקווה שישובו מהר לביתם.

"הטרור לא ינצח אותנו. כולנו יחד במאבק הזה. מחזק את כוחות הבטחון הפועלים ימים ולילות ארוכים למען בטחון האזרחים. נתפלל יחד לשבת שקטה".



0 תגובות