האם המהלך של ליברמן יזעזע את הממשלה? | ריבלין ובלום בפרשנות

    המהדורה המרכזית No Comments on האם המהלך של ליברמן יזעזע את הממשלה? | ריבלין ובלום בפרשנות

    צמד הפרשנים העריכו כי המשבר שיצר ליברמן בנושא הפירות והירקות לא יזעזע את הממשלה יתר על המידה | וגם: איזו דמות פוליטית עכשווית מזכירה לריבלין דמות ממגילת אסתר? האזינו

    11:35
    31.05.24
    אתר קול חי 1 Comment on הרב השיב בנחרצות כנגד ארגון 'כושרות': "לא לסמוך עליהם בכלום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צמד הפרשנים יעקב ריבלין ואבי בלום דיברו במהדורה המרכזית עם איתי גדסי על המשבר הפוליטי על רקע הודעות של שר האוצר ליברמן על הורדת המיסים לפירות וירקות.

    הפרשן יעקב ריבלין פתח: "אנחנו לא בפני משבר קואליציוני. זו הסיבה שליברמן בחר את העיתוי למתקפה שלו בדיוק עכשיו. אין אפשרות לבטל את הצווים, אפשר לא לאשר אותם בוועדת הכספים אבל הם לא יעשו את זה כי הם יודעים שגנץ עסוק בעיקר בפנסיות וחשובה להם הקואליציה יותר מהחקלאים שהם מדברים בשמם".

    עו"ד אבי בלום: "אני חושב שאנחנו עלולים להיות מופתעים. גנץ מייצג גם את אנשי העבודה של פעם. זו פגיעה בבטן הרכה עבורם. הוא מחפש עילות לפגיעה בממשלה מבלי להיות מואשם כזה שפירק אותה. יכולה להיות כאן חבירה של האינטרס שלו והאינטרסים של העבודה ומרצ. אחרי תקופה שליברמן התקפל בפני המפלגות בנושאי התקציביים – כנראה שמשהו קפץ לו והוא עשה מהלך בלי לתאם איתם".

    לדבריו "הממשלה לא תיפול על דבר כזה בזמן פגרה, אבל הנה יש כאן סכסוכים בתוך הממשלה גם בזמן שעסוקים בכלל באוקראינים ואין שום נושא מיוחד על הפרק. יתכן שזה ישליך על אורך חייה של הממשלה בואכה הרוטציה".

    ריבלין: "שמענו את האיומים מחברי העבודה וכחול לבן, אבל לא שמענו את גנץ או מיכאלי מדברים בנושא וזה מעיד שזה לא יגיע לרמה גבוהה של עימות".

    ואיזו דמות פוליטית עכשווית מזכירה לריבלין דמות ממגילת אסתר? האזינו



    0 תגובות