חה"כ פינדרוס: "שביעות רצון של הציבור מהרבנות גבוהה מבתי המשפט"

אסתי פלד No Comments on חה"כ פינדרוס: "שביעות רצון של הציבור מהרבנות גבוהה מבתי המשפט"

ח"כ יצחק פינדרוס בראיון ב"מהדורה המרכזית" למימרן ב"מהדורה המרכזית": "ביום שישי בבוקר, מרן שר התורה ומרן ראש הישיבה הורו לבוא לתפילה ברחבת הכותל. בסופה של התפילה אוטובוסים יאספו את הבנות בחזרה לסמינרים שלהן" | "בתי הדין והרבנות מקבלים במדד שביעות רצון של הציבור יותר מבתי המשפט"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חה"כ יצחק פינדרוס בראיון ב"מהדורה המרכזית": אנחנו בהצבעות בלתי נגמרות כמעט רצוף מיום שני. אבל יש סייעתא דשמייא והממשלה הזאת בהקדם תיפול, הפגרה תתן להם קצת אוויר לנשימה אבל זה יקרה"

"ביום שישי בבוקר, מרן שר התורה ומרן ראש הישיבה הורו לבוא לתפילה ברחבת הכותל. בסופה של התפילה אוטובוסים יאספו את הבנות בחזרה לסמינרים שלהן. התפילה תהיה נגד ההשתלטות של נשות הכותל והניסיון לבזות את המקום הזה. לעשות קידוש ה'"

"אני חייב לומר, אתה רואה את החסד והעשייה היהודית בעולם, רבני הקהילות, השליחים המחנכים ראינו בפינוי הקהילות, בית היתומים. בחודשים האחרונים ניסינו להדליק באור זרקורים שיהדות העולם היא יהדות אורתודוקסי. כולנו תפילה שאלה שנשארו ואלו שלא יכלו לצאת שיישארו לשלום".

חה"כ פינדרוס הוסיף: "אנחנו מקווים שחוק הרבנות הראשית לא יעבור, הם קוראים לזה אור לגויים שהם מנסים שמועמד כזה לא יעבור ומועמד אחר כן יעבור. בתי הדין והרבנות מקבלים במדד שביעות רצון של הציבור גבוהה יותר מבתי המשפט, אבל זה מה שהם מתעסקים ורוצים להעביר"

 



0 תגובות