ראה"מ בנט: "אנחנו לא כאלה שאומרים שהקורונה היא סוף העולם"

איתי גדסי 1 Comment on ראה"מ בנט: "אנחנו לא כאלה שאומרים שהקורונה היא סוף העולם"

בדיון קבינט הקורונה על רקע אובדן השליטה הבריאותי והכלכלי בישראל, ראה"מ בנט הבטיח כי משרד האוצר יפצה את כל העסקים שנפגעו במשבר, אך לא פירט על מידת התוכנית ולוח הזמנים ליציאת התוכנית

צילום: פלאש90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

על רקע אובדן השליטה חסר התקדים על המגיפה, המשבר הבריאותי החמור בבתי החולים, וקריסת עסקים קטנים ובינונים ברחבי הארץ בשל הבידודים הרבים וחוסר הנכונות של משרד האוצר לתת פיצויים, קבינט הקורונה התכנס היום (שלישי) לדיון בעניין המשך הטיפול בגל האומיקרון.

ראש הממשלה, נפתלי בנט, אמר בפתח הדיון: "אנחנו כרגע בעיצומה של המערכה. צפויים לנו עוד שבוע וחצי-שבועיים קשים לפנינו, ולכן, כמו שאמרתי – אני לא רוצה לראות אווירת "סוף קורס", לא בקרב הציבור ולא כאן בחדרי קבלת ההחלטות".

בנט ציין כי "במערכת החינוך אנחנו כבר מיישמים את מתווה "בודקים ולומדים", והמערכת מתפקדת. בימים אלה מחלקים את הערכות, 20 בדיקות לכל ילד בבית ספר יסודי, וזה מאפשר להורים ולתלמידים לשמור על שגרת לימודים וחיים תקינה".

עוד הוסיף, "בשלב הזה, אנחנו כבר יודעים לומר שהחיסונים, בדגש על חיסוני הילדים, מגנים בצורה טובה מפני PIMS, וזו בהחלט בשורה טובה".

בנט חזר על הטיעון שלו על דרך התמודדות הממשלה ואמר, "הדרך שלנו בממשלה היא דרך רציונאלית, מאוזנת ומבוססת עובדות ונתונים. אנחנו לא כאלה שאומרים שצריך לרוץ לסגרים כי הקורונה היא סוף העולם, ולא מתבהלים. מצד שני, אנחנו גם לא טוענים שקורונה זו רק שפעת, כי זה פשוט לא נכון. הקורונה היא מחלה שיכולה לפגוע בצורה קשה, וגם להביא למוות. אנחנו בוחרים בדרך המתונה, הנכונה והמאוזנת".

על רקע הטענות הקשות נגד הממשלה מצד בעלי העסקים אמר בנט, "אני רוצה לומר באופן ברור: הממשלה תסייע לעסקים שנפגעו בצורה קשה בגל הזה. הפרטים עוד נידונים ויסוכמו, אבל זו ההחלטה המשותפת של כולנו. אנחנו לא נשאיר אף אחד מאחור".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אבל אתכם זה סוף העולם