סקר TGI: קבוצת קול חי ממשיכה להוביל עם 11.1% האזנה במדיה החרדית

    אבי יעקב 6 Comment on סקר TGI: קבוצת קול חי ממשיכה להוביל עם 11.16 האזנה במדיה החרדית

    על פי נתוני TGI לחציון השני של שנת 2021, חל גידול משמעותי של כעשרים אחוזים בשיעור ההאזנה לשתי תחנות קול חי – "קול חי" ו"קול חי מיוזיק"

    צילום: קול חי
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תחנות קבוצת קול חי ממשיכות להוביל בסיעתא דשמיא את נתוני ההאזנה בציבור החרדי. על פי נתוני TGI לחציון השני של שנת 2021, חל גידול משמעותי של כעשרים אחוזים בשיעור ההאזנה לשתי תחנות קול חי – "קול חי" ו"קול חי מיוזיק", ובכך שתי התחנות ממצבות עצמן כמובילות במדיה הדתית והחרדית למעלה מעשר שנים.

    על פי נתונים עדכניים של סקר TGI המתפרסם היום (ב'), עולה כי תחנת "קול חי" מובילה במדיה הדתית-חרדית עם שיעור האזנה של 6% (לעומת 5% בחציון המקביל אשתקד) ותחנת "קול חי מיוזיק" אחריה עם 5.1% (לעומת 4.4% בשנה שעברה).

    בסה"כ, שתי תחנות קול חי מציגות עלייה משמעותית בשיעורי ההאזנה, מ-9.4% בחציון השני של שנת 2020, לעומת 11.1% בחציון השני של שנת 2021.

    יתר התחנות קיבלו את הנתונים הבאים: כאן מורשת – 4.1% (לעומת 2.7%), קול ברמה – 3.5% (3%), גלי ישראל – 3.1% (2.7%), קול פלי – 2.7%.

    סקר TGI העדכני בדק גם את שיעורי ההאזנה בשיעור שנתי (חודשים ינואר עד דצמבר 2021), מהם עולים הנתונים הבאים: תחנת קול חי צמחה בס"ד ל-5.3% (לעומת 4.8 בשנת 2020) וקול חי מיוזיק רשמה גידול במספר המאזינים עם 4.8% (לעומת 4% בשנה שעברה). יתר התחנות – כאן מורשת: 4% (3%), גלי ישראל: 3.5% (2.6%), קול ברמה: 3.6% (3.7%), קול פלי לא מחושב שנתית.

    מנכ"ל קבוצת "קול חי", אבי רוזן אמר בתגובה לפרסום הנתונים: "בחסדי השם, זכינו להמשיך להיות המובילים במדיה החרדית והדתית גם בשנה החולפת. זוהי זכות גדולה להפיץ תורה, אמונה, אקטואליה ומוסיקה למאזינים הרבים שמצטרפים אלינו כל הזמן. בעז"ה נמשיך בשליחות החשובה עוד שנים רבות, ונגביר עוד ועוד את שידורי התורה, האמונה והשמחה למאות אלפי המאזינים".

    אבי רוזן הוסיף: "שתי התחנות – קול חי וקול חי מיוזיק, זוכות לשיעורי האזנה גבוהים משנה לשנה, ותקופת הקורונה מלמדת כי עם ישראל צמא למידע אמין ולתוכן יהודי איכותי, לצד שידורי מוסיקה נפלאים, ומכאן התודה והברכה לבורא עולם שזיכנו לכך, יחד עם הצוות המקצועי, האחראי והמסור, שעושה מאחורי ולפני הקלעים את עבודת הקודש והשליחות של הפצת התוכן היהודי והאיכותי"



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      אייןן עלייכםםםםם בעולםםםםםםםם!!!
      חוליםם עליכםם ורק עליכםם (מיוזיק וקול חי)
      משפחה אהוובההה שלננוווווווווו 😍😘
      אייזההה כיףףף!!!🤗😊
      מרגגגששש ומשמחחחח מאוודד
      תמשיכו להצליחח ולעלותת מעלה מעלהה תמידד!
      ברכותתתתת!
      וגם לאלי קליין היקר שלנווו שזכה…
      כולכםם אלופיםםם
      אוהבים אתכםםם!!
      (מאזינים קבועים)

    2. 5

      אייייייייייייייייייןןן עליכם !!!!!!!!!1
      חולים עליכם!!!!
      אין שניה שאנחנו לא שומעים אתכם.
      תמשיכו להיות כמו שאתם!!
      מגיע לכם,👍👍👍👍👍😃😃😃😃😃😃😃👌👌👌👌👌👌👌👌

    3. 1

      בזכות מזמורים לתודה רואים המון ישועות.בחסדי ה.