פרופ' חזי לוי בריאיון: "נכון לעכשיו אין מקום להגבלות"

אסתי פלד No Comments on פרופ' חזי לוי בריאיון: "נכון לעכשיו אין מקום להגבלות"

מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר פרופ' חזי לוי בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מבהיר כי למרות גל ההדבקות האדיר אין כעת מקום להגבלות, ואין עניין למנוע נסיעות למדינות אדומות. יחד עם זאת מבהיר לוי, "הייתה ההיענות אדירה לחיסונים בגלים הקודמים"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר פרופ' חזי לוי התראיין הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס לגל ההדבקות, "הגענו לשיאים שלא ראינו כמותם, וגם המספרים אינם מדוייקים בגלל בדיקות הבית, יחד עם זאת מה שמעודד זה מספר החולים הקשים. המספר לא עולה בהתאם לכמות הנדבקים".

על אפשרות להגבלות אומר פרופ' לוי, "נכון לעכשיו בקצה המאומתים אין מקום להגבלות", כמו כן "אין מקום למנוע נסיעה למדינות אדומות כי כל אירופה וארה"ב עם האומיקרון והיבוא מנתב"ג הוא עד 10%" הבהיר פרופ' לוי.

יחד עם זאת מבהיר פרופ' לוי, "צריך להקפיד על מסיכה ואנשים בסיכון צריכים להימנע מהתקהלויות".

על האשמות הממשלה באיבוד שליטה אומר פרופ' לוי, "אני לא מאשים את הממשלה, אני חושב שחלק מהדבר הזה הוא הציבור, כי הציבור לא ממהר להתחסן. אני זוכר במבצע החיסון הראשון והשני הייתי מופעם מההיענות" מציין לוי את ההבדל בין מבצעי החיסונים.

לוי התייחס למצב הקשה בקרב בתי החולים והצוותים הרפואיים, "אנחנו נמצאים בחורף ויש לנו גם שפעת ובתי החולים עמוסים לעייפה ובנוסף כ2000 אנשי צוות נמצאים בבתיהם כמאומתים או מבודדים".

לוי התייחס להמלצה על קיצור ימי הבידוד ואמר, "שמעתי ששוקלים לקצר את הבידוד, אני לא בטוח שרוצים לבטל לגמרי את הבידוד של אנשי צוות רפואה, אני מתנגד לזה אישית נחרצו".



0 תגובות